En Two And A Half Men is gecancelled. Psych zit in de mid season break, Blue Mountain State zitten tussen seizoenen in, etc. Gelukkig ben ik nu verslaafd aan Chuck.
Of het nou speciaal voor vandaag is of niet, maar vandaag is RTL 5 weer bij S01E01 van HIMYM begonnen, in HD! Had tv toevallig aan staan en het begon net meteen na Everybody Loves Raymond!
Pa van Barney is bekend, of in ieder geval de acteur die hem gaat spelen/speelt. Wel verassend vind ik. [SPOILER1]John Lithgow. Bron: http://www.tvsquad.com/2011/03/10/w...ogsinc/tvsquad (TV Squad)&utm_content=Twitter[/SPOILER1]
Om het topic nog een beetje levend te houden en mezelf te vermaken: welke episodes zijn het meest Barney Awesome? Ik vind The Playbook geweldig, maar er zijn er vast meer. Anyone?
DAIRY! LEGENDARY GUYS! Nog meer awesome: Slap Bet Swarley Slapsgiving The Possimble Murtaugh (CHALLENGE ACCEPTED!) The Naked Man Doppelgangers Paar van mijn favo (Barney centered) episodes.
The Bracket was ook baas. Dat ie al zijn voormalige onenightstands af gaat op zoek naar de evil one. En die ene dat hij als Future Barney een vrouw gaat versieren, echt geniaal.