Ja en 16 mei alweer de season finale. Dan moet ik gaan afkicken . Gelukkig dan twee wekens keihard examens .
Ja maar vroegah moest je ook weer veel langer wachten als het afgelopen was. Ach, ik heb dat eigenlijk liever. Ik ben er altijd al helemaal uit als ik een paar weken geen nieuwe ep. heb gezien. Bij Californication bijvoorbeeld was er gewoon elke week een nieuwe, dan kan je je er tenminste op instellen.
Yay morgen weer nieuwe HIMYM! Tonight’s NEW How I Met Your Mother is called “The Exploding Meatball Sub”!
Jeej nieuwe aflevering. \o/ Hij was wel leuk, maar geen dijenkletser ofzo. Dat stukje in Barneys kantoor was wel lachen.
Matige aflevering, alleen einde was wel geniaal. Sowieso eigenlijk niet echt een heel bijzonder seizoen, behalve dan Blitzgiving . Hele relatie met Zoey is ook gewoon kut, en werkt ook niet meer omdat in het begin al duidelijk werd dat het niks werd door Future Ted. Volgende week weer episode met Barney's pa trouwens.
Toen gisteren een oude episode op TV was realiseerde ik me wel dat vroegah alles beter was. Toen wachtte ik nog met smart op een nieuwe ep.
Ik denk niet dat dat aan de kwaliteit van de afleveringen ligt. Ik heb dat met elke serie een beetje, na een paar seizoenen wordt het format gewoon een beetje bekend, en weet je wat je moet verwachten.
Mwah. Heb zat episodes gezien dit seizoen die ik hilarisch vond. En die nu op RTL5 langskomen vind ik nou ook niet allemaal even leuk hoor.
Klopt, en ik had laatst de hele serie weer een keer gekeken, en ik kan nou niet echt zeggen dat de eerste 3 seizoenen leuker waren dan de laatste 3 seizoenen. Elk seizoen heeft gewoon z'n leuke afleveringen, en sommige wat minder. Maar als ik hier zo kijk is elke aflevering van tegenwoordig kut.