Ik ben, bij gebrek aan mijn reguliere HIMYM fix, ook maar weer opnieuw begonnen met kijken. Seizoen 1 is weer fantastisch, god was is Barney gay (no pun intended) geworden in de laatste 2 seizoenen. In het begin was hij echt nog Die aflevering bij het vliegveld (koffers plaatsen op de band om chicks te scoren) is echt geniaal haha!
Ik heb net S01E03 The Sweet Taste of Liberty (waar ze op het vliegveld chicks op pikken) nog eens gekeken en damn. HIMYM was echt wel vetter op het begin. Barney was gewoon 10 niveau's epicness hoger.
Hahaha, ja deed ik ook al. Zo veel gave episodes in de eerste twee episodes. Sweet Taste the Liberty; The Duel; The Pineapple Incident ; Mary The Paralegal; Swarley; Slap Bet; Lucky Penny; Showdown. Gewoon een greep uit epic episodes. Plus iedereen was in de eerste twee seizoenen super grappig. Alleen Marshall vind ik leuker geworden in de latere seizoenen.
Niet weer terug naar Robin. Hoewel dat stiekem wel lachen was voor een paar episodes. Vooral toen Barney zo superdik was.
Wel vier Barney-episodes, haha! Had liever Nora gezien, maarja. Haha, de episode dat Ted en Robin seks hebben om de problemen op te lossen is geniaal. Die kop van Marshal als die Deal zegt
"I will tease that in November sweeps of Season 7, where there will be four huge episodes for Barney. It will involve Robin, and there will be some very explosive relationship stuff happening." Zegt niet dat het trouwen met Robin is. Ik denk eerder dat het iets is als: Hij gaat trouwen met Nora maar als hij het ja-woord moet zeggen kijkt hij naar Robin en beseft hij dat hij een fout maakt... cheesy....maar wel in lijn met seizoen 7.
Ik ben eindelijk eens er ook aan begonnen. Wat een awesome serie Barney is gewoon een held , Or should I say legendary ? Edit: Net Pineapple Incident gezien, deze is pas legendary