Gaat RTL dan weer verder? Want ik heb het gezien tot en met... Spoiler ..'Bad News', waar Marshall aan het eind hoort dat zijn vader is overleden.. ...maar sindsdien zenden ze ineens weer Flodder uit.
Één van de redenen waarom downloaden zo epic is. - Geen rare Nederlandse zenders die ineens stoppen met uitzenden; - Niet seizoenen achterlopen t.o.v. Amerika; - Geen reclame; - Kijken wanneer je wilt.
Dat zijn meerdere redenen. En ik zie eigenlijk bijna geen voordelen voor het kijken op tv. Misschien de ondertitels voor sommige mensen, maar dat boeit mij opzich niet.
Ik zeg toch ook "één van de redenen". De redenen daarna zijn een opsomming van alle redenen. Kijken op TV is crap. Ondertiteling kun je vaak ook downloaden.
Bij een serie als HIMYM kun je altijd wel een ondertitel vinden. Zelfde geldt voor een Nederlandse sub, alleen moet je dan een half dagje wachten ozfo .
Ach, meestal is het wel te volgen zonder subs. Alleen soms versta ik 1 zinnetje of woordje niet, en dan herhaal ik dan echt 20 keer, en dan hoor ik het nog steeds niet. Zo hinderlijk dat altijd. Of met van die vage films waar ze heel zacht praten of een kut accent hebben.