Ja ik vraag me dan altijd af of ze dat in Amerika dan wél horen omdat het hun native language is. Of dat ze gewoon screwed zijn zo altijd zonder ondertitels.
Ik ben half Amerikaans en bij TV series versta ik het bijna wel altijd maar bij sommige films waar het geluid een beetje kut is, zijn ondertitels wel handig.
Kijk sowieso altijd zonder ondertitel. Zeker bij ondertitels die door fans gemaakt zijn worden zo veel (zeker bij grappen) verkeerd vertaald dat ik mij er alleen maar aan erger. Alleen bij een film met sterk brits accent gebruik ik wel eens ondertitels
Ik gebruik ze ook nooit, maar er zijn van die sites (zoals volgens mij Bierdopje?) waar het makkelijk te downloaden moet zijn. Het hoeft dus geen probleem te zijn. Verstaan kun je trouwens ook uitleggen als snappen of begrijpen. Dus het is geen verkeerd woordgebruik. Ja, zo staat het ook in woordenboeken.
Bedenk me nu tijdens het doorlezen van dit topic van wie bruiloft wel eens zou kunnen zijn. Spoiler Punchy
Spoiler Bedacht me dus net dat Punchy zal gaan trouwen en Ted best man zal zijn. Dat Ted bij Barney in de kamer verschijnt kan makkelijk plaatsvinden nadat hij bij de groom is geweest. Edit: Ah, klootje, heb het nog even nagekeken en klopt niet. Spoiler Hij noemt Barney zelf ook nog een keer de groom.
Spoiler volgens mij niet hoor, dat is toch juist de cliffhanger? edit: Spoiler oh het klopt wel, maar dat was een flashforward, dus daar zal s7 niet mee beginnen neem ik aan "The episode flashes-forward again to the wedding first seen in "Big Days", where Ted and Marshall are sitting outside the church, and Ted is then called in by Lily. Ted goes inside to check on the groom, who is revealed to be Barney."
Zo, season 1 weer eens gezien. Net op tijd voor Dinsdag. Philleeeeee episode. Oh, en NPH krijgt zijn eigen ster op Hollywood Walk of Fame.
't Is dus Punchy's wedding, tenminste volgens cbs.com. Daar staat namelijk het volgende: Barney & Robin's steamy dance moment at Punchy's wedding in the #HIMYM season premiere, Monday September 19 @ 8pm ET/PT on CBS. Echter staat bij de volgende foto: On the season premiere of How I Met Your Mother; while Barney prepares for his wedding to a mystery bride, the gang reminisces about moments at Punchy's wedding. Oftewel, twee bruiloften, waarvan eentje dus van Barney! Zin in maandag .