Ik zie het volgende filmpje nog best wel waar zijn. Dat in de laatste aflevering blijkt dat die moeder steeds door het beeld is gelopen. Zoals ze in de laatste aflevering van WIDM ook altijd hebben. Wat jullie?
Ik kijk nu random wat episodes van seizoen 1, maar daar is de hele sfeer echt totaal anders. Daar in lachen ze zelf om dingen die ze zeggen, het voelt allemaal veel losser. Nu zitten er ook goeie eps in, maar toen was het gewoon heel seizoen goed.
Katie Holmes was echt gaar. Begin me ook een beetje aan Lily te ergeren de laatste tijd. Behoorlijk matig, alleen einde was geniaal.
Het stopte bij mij trouwens abrupt aan het einde. Barney was wel weer tof, maar over het algemeen hooguit een ok episode.
Btw, hebben we nu 1 falende relatie van Ted per aflevering? Beetje teveel van het goede. Zeker hier zag ik er niet echt de meerwaarde van, behalve dan dat de Slutty Pumpkin een HIMYM-mythe was(die nu dus uiteindelijk tegenvalt). Ook hoe hij haar ineens vindt, van: goh, na 10 jaar vind ik ineens die winkel waar ze het kostuum heeft gekocht en die man die daar werkt geeft me gelijk haar adres. Das mooi. Beetje 'fillers' zijn het, al is het natuurlijk nog steeds een sitcom dus is het logisch.
Ik vond hem echt vies tegenvallen... Zelfs niet om Barney gelachen. Zo geforceerd allemaal deze aflevering.
Waarom kijk je dan nog? Ik vind het niveau gewoon hetzelfde hoor, alleen minder nieuwe dingen en het is gewoon erg voorspelbaar allemaal. Het is gewoon een format waar ze zich aan houden. Maarja, af en toe kan ik er nog wel om lachen hoor.