[TV] How I Met Your Mother

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door de bengel, 14 okt 2009.

1. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ze zijn ondertussen ook gewoon te oud geworden

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ok net the burning beekeeper gekeken en die is idd behoorlijk dramatisch...

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    The drunk train was wel aardig in vergelijk met een aantal vorige afleveringen maar
    het einde? "I love you robin" pffffff

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Was weer een leuke EP inderdaad, dronken Ted en Barney blijven classic. Einde was alleen minder, precies het probleem wat er is met dit seizoen. Die gare cliffhangers die gewoon matig zijn en de volgende EP die de cliffhanger weer helemaal verkloot.

Ted <3 Robin verhaal hebben we nu wel miljoen keer gehad, het gaat niet gebeuren. Kap er gewoon mee, dit is zeker het moment waar Victoria het over had aan het begin van het seizoen. Robin die het huis van Ted verlaat.

Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god.
    Wat hoopte ik dat Ted NIET 'I could' zou zeggen maar nee hoor. Verder beetje geloofwaardig dat Robin ineens wil trouwen met Kevin.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.776
    Kunnen ze de serie vanaf nu gewoon alleen laten draaien om de epische avonturen van Ted en Barney met af en toe helden-Marshall erbij? :cool:

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Idd, als het zo doorgaat mogen ze er van mij snel mee stoppen. Altijd jammer als je één van je favo series zo ziet aftakelen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Drunk Train is echt een degelijke episode hoor! Vond hem zeer vermakelijk.

Probleem met sitcoms is dat je onderbewustzijn veel mee speelt. Als je alles van te voren al kut vind ga je ook minder lachen. Had ik seizoen 6 ook!

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.776
    De serie is nog wel vermakelijk, maar focust zich momenteel gewoon teveel op het GTST-achtige romcom gedeelte. Al dat drama met Robin gaat nu al zo lang door dat je er gewoon moe van wordt. Bring back the fun!

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Bij TBBT zie je ook de characters ontwikkelen, alleen daar blijft het wel leuk! Ben bang dat ze er gewoon beter een punt achter kunnen gaan zetten, dan wel na het volgende seizoen.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Fucking drama. Alleen Barney was nog wat grappig.

Dit zag je echt al aan komen. Het is in mijn ogen echt mooi geweest met dat hele gedraai er om heen. Laat het volgende seizoen de laatste zijn en laat Ted trouwen. Het gaat nu maar door. Ted sluit de deur met Robin, en Marshal maakt het weer een beetje open. Ze gaan toch nooit samen dat is allang bekend. Laat het maar, volgend seizoen zijn vrouw bangen en dan is het klaar.

12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad laat Robin lekker naar Tokyo verdwijnen voor het volgende seizoen, en dan zijn alleen nog Ted en Barney over in NY. Kan alleen maar beter worden dan, al mag Marshall natuurlijk wel een paar keer richting de stad komen.

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Goeie aflevering wat mij betreft. Drama werd in ieder geval goed afgewisseld met humor.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige grappen getuigen echt van zo weinig originaliteit. Zoals toen Ted in bed lag en spijt had van wat hij had gezegd tegen Robin, 'I could say I went on a camping trip where I got a lying disease.. OR I could say we are the greatest friends and I'm sorry. Yeah that would be better' of zelfs Barney die richting God allerlei beloftes doet als hij die tape vindt en vervolgens als hij die tape vindt 'never mind bro' zegt. Gewoon flauw en voorspelbaar.

Wel beter dat er nu vooruitgang in lijkt te zitten.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Haha, te voorspelbaar. :F:

Wel beter uiteindelijk. Hopelijk het niveau vasthouden van deze en vorige tot einde van seizoen plus Ted die nu echt zijn vrouw tegenkomt. Dan nog een seizoen alles afhandelen en nog wat lol maken en dan klaar. :thumbs:

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.776
    Beste stuk was Barney achterin de auto. :lol:

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ben nu weer alles overnieuw aan het kijken en ik moest hier zo hard om lachen: :D

[yt]trEMHjNYq6I[/yt]

18. Seh

Seh Guest

Ik ben nu klaar met seizoen 1. :+

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869

Goed voor opa Barney!

20. Shin David

Leuk Bevonden: