Op zich leuke aflevering Spoiler Alleen Victoria zoals velen hierboven, voor mij de meest vervelende van de meiden die Ted gehad heeft, zeker dat zij weer snel verdwijnt. Aangezien de toekomstige vrouw in Ted's klas zat, en ik weet zeker dat Ted na Victoria les gaf dus dan zal die haar wel gezien hebben, dus die is het sowieso al niet. Afwachten maar op het volgende en hoop het laatste seizoen, is genoeg geweest nu. Seizoen 2-4 blijven het beste.
Ik vond het echt een vette episode hoor. Echt epic. Dat van Ted vind ik wel weer een beetje irri maar de rest vond ik gewoon vet. Hier een interview met een van de creators van HIMYM: http://www.vulture.com/2012/05/himym-barneys-bride.html?mid=nymag_press Erg interessant.
Dat is het niet. Lees het artikel wat ik aan het eind van de vorige pagina postte. Die bruid zag iedereen toch al van mijlenver aankomen of niet dan?
Ik eigenlijk niet. Maar als je heel seizoen 7 nog goed op je netvlies hebt, zag je het waarschijnlijk sneller aankomen. Ik had dat niet, was alles alweer vergeten omdat het seizoen zo fucking veel onderbrekingen heeft.
Spoiler en dit zal ook wel niet doorgaan, want in een eerder seizoen wordt er door "de stem" verteld dat aunt Robin haar hele leven vrijgezel zal blijven en de hele wereld zal rondreizen.
Spoiler Ik ben het met Piet eens. Op de wedding va Robin regent het en op de andere niet. Robin gaat niet met Barney trouwen. Ik geloof nog eerder met Ted maar dat is natuurlijk ook wel raar aangezien die elkaar pas bij het altaar mogen zien
Ze moest geloof ik veel afvallen voor die Avengers-film. Jammer idd, eerste twee seizoenen was ze zoveel mooier. Spoiler Volgensmij regende het wel op beide bruiloften hoor, maar dat zou ik nog moeten nakijken.
In de eerste twee seizoenen vond ik Robin geweldig, maar ik vind haar sinds het derde seizoen eigenlijk niet veel meer aan.