Ja, maar dat is een stukje dat komt uit afl 1 van seizoen 6 waarna je ziet dat het begint te gieten als Ted naar binnen loopt.
Heb vandaag pas de season finale gekeken, jezus wat een cliffhanger. Spoiler Cobie Smulders heeft ook echt geen tieten zeg in dat laatste stukje, niet normaal
Eindelijk! hopen op goed seizoen zoals eerste paar seizoenen. Is er iets bekend over hoeveel seizoenen er nog komen?
Volgensmij dachten de makers nog wel aan een soort spin-off of een soort van 'lost chapters' dat zich tijdens de eerste seizoenen afspeelt. Alles om het uit te melken.
That's what they do. Maar die laatste afleveringen had ik allemaal vlak achter elkaar gezien, het was alleen maar over hun stomme persoonlijke probleempjes. Helemaal geen geniale acties meer.
8 seizoenen is gewoon teveel voor dit soort type series. Ziet het bij The Office ook. 5 of 6 seizoenen is de max.
Ik vind het juist chill om alles achter elkaar te kijken. Laatste seizoen heb ik in 1x gekeken (liep flink achter omdat ik 6 nogal kut vond). 20 minuten is soms net wat te kort om in een goede lachbui te zitten, helemaal als het niet meer 'nieuw' is. Maar als je er 4 achter elkaar kijkt is het wel weer lachen.
6 seasons and a movie. Maar inderdaad, vaak is dat wel zo. Wat ik ook altijd stom vind in HIMYM dat ze de personages de hele tijd proberen uit te breiden, maar aangezien we ze allemaal wel kennen is dat een beetje moeilijk. Bijvoorbeeld dat ze 'opeens' een bepaalde gewoonte hebben. Een gewoonte die ze in de vorige afleveringen nooit hadden. Daar gaat het dan een hele aflevering over, en vervolgens hebben ze die gewoonte niet meer. Ik kan niet echt een voorbeeld noemen, maar dat zit echt in aardig wat HIMYM afleveringen, vooral de laatste tijd. HIMYM is gewoon een beetje op voor mijn gevoel. Ik ben nog wel altijd benieuwd wie de moeder is, aangezien de makers al heel veel hebben uitgesloten.
Volgens mij hebben de schrijvers het verhaal van S08 zo geschreven dat het eventueel het eind kan zijn voor HIMYM. Over meer seizoenen zijn ze nog niet uit, maar dat blijft een mogelijkheid. Hoeft van mij eigenlijk niet meer.
nee precies, dan is er een kans dat het teveel word uitgemolken en dat iedere aflevering steeds minder wordt.
Probleem is een beetje dat je dit iedereen hoort zeggen maar dat de kijkcijfers nog nooit zo hoog zijn geweest in de VS al vorige seizoen.... Dan ga je als makers gewoon niet stoppen...