Geen EP gezien Sandy iedereen lastigvalt. Gaat echt weer zo'n seizoen zijn waar je weken moet wachten op een nieuwe EP, gare shit.
Zo, dit was misschien wel de kutste aflevering ooit. Denk dat dit het laatste seizoen is dat ik ga kijken.
Pff, alsjeblieft niet. Sluit het op een beetje waardige manier af en zorg dat er meer goede dan slechte herinneringen aan de serie over blijven.
Mwah, de epic momenten uit de eerste seizoenen wegen bij mij nog steeds op tegen de wat saaiere laatste seizoenen. S01E02 "The sweet taste of Liberty" maakt voor mij al 2 slechte seizoenen goed. "Picking up chicks at the airport!"
Als mensen dingen erbij gaan halen van 6 seizoenen geleden weet je al genoeg. Ben gelukkig gestopt bij seizoen 4. Eerst 2 waren het leukst daarna werd het minder en sloegen ze te ver door en zo te horen is het nooit meer goed gekomen. Ik kijk die show wel nog een keer. Waarschijnlijk de laatste aflevering van de show. Ik wil wel weten wie de moeder is.
Yoooo wat kijk ik? Dit is zo lame.. What teh hell zijn ze aan het doen daar, echt zo een boring serie is dit geworden Spoiler Weer Victoria vragen om te trouwen. Dan weer Robin moeten defrienden.. BOOOOOOOOOOORING... Hier zijn we al geweest
Ah, alsjeblieft. Laat Ted en Barney dan nog een paar afleveringen wingman style gaan en knoop er een eind aan. Please.
Hm dat is toch wel zonde hoor. Seizoen 5 en 6 zijn ook nog best gaaf hoor. Zitten zeker gave afleveringen tussen. Seizoen 7 is zeker minder en seizoen 8 loopt nu dus kan ik nog geen afspraken over doen. Maar het gaat idd wel bergafwaarts.
Sexless Inkeeper, The Playbook, The Perfect Week seizoen 5 zaten zeker nog leuke eps tussen! Seizoen 6 zitten ook toffe tussen. Dat ze in dat museum zijn met the Captain, met die monocle
Ik vind die hele Victoria ook echt het saaiste wat heel HIMYM is overkomen. Ik vond haar in seizoen 1 al saai en nu nog steeds. Zelfs dat irritantje vrouwtje van The Captain (ben ff haar naam kwijt) was een leuker element in de serie.
Na de bedroevend slechte aflevering van vorige week was deze wel een verademing. Hij was best leuk. Niet epic ofzo, maar iig wel best leuk.
Ik vind er echt niks meer aan. Been there done that. Laat ze allemaal maar trouwen en Ted single voor de rest van z'n leven.
De laatste aflevering de conclusie: Ted is maar homo geworden omdat t met de vrouwen toch niet lukt en kids; jullie zijn geadopteerd.