Ok, vond hem zelf ook best leuk. Niet zo leuk als de eerdere eps dit seizoen maar wel weer eens wat anders Ben wel heel benieuwd naar de season finale zo onderhand!
Zit nog ergens halverwege s4. In het begin was het leuk, maar op den duur wordt het minder en zijn de bij vlagen leuke momenten in eps.
Ik vraag mij toch echt af hoe deze serie nog zolang doorloopt. Ik kijk het af en toe nog, maar lach nog maar sporadisch bij een aflevering. Verhaallijnen zijn vergezocht, (te) raar vergeleken met andere seizoenen of het zijn grappen die ze al eens gedaan hebben.
Ach, afgelopen afleveringen zaten ook een paar hele goede tussen. Deze was wel weer een diepte punt. Op die manier mogen ze het ook wel afronden in komend seizoen.
Zover ben ik dan nog niet, ik ben benieuwd. Het jammere aan deze serie is dat ze te vaak door een bepaalde ondergrens zakken. Waardoor het lijkt of je naar een B-serie zit te kijken.
Ik snap de kritieken ook niet zo, denk eerder dat veel mensen er op uitgekeken raken. De afleveringen uit maart en april waren echt wel goed vond ik.
Spoiler Barney: I only have one rule. For every three 10's you bang, throw a bone to a 5. They're grateful and hard working and let's face it, sometimes you just want to lay there. Laser Tag Kid: What's that got to do with Laser Tag? Barney: Everything!
Ga ik eigenlijk wel een beetje van uit. Dat we nu de bruiloft krijgen en dat Ted haar op dat station tegen komt... Aangezien ze vaak de cliffhanger uit episode 1 in de final onthullen.