En dan de laatste episode van het laatste seizoen... And that's why we decided to adopt you both yesterday.
Dacht ik ook al aan, of; "Mr. Mosby, it's time for your medication" "But I'm telling my kids the greatest story ever told!!" "What kids are you talking about Mr. Mosby......you know you're still in a mental institution after your breakdown right, there are no kids."
Seizoen 9 wordt dus in zijn geheel het weekend van de bruiloft. Lijkt me toch best wel kut worden als ze een weekend uit gaan rekken over 24 afleveringen, helemaal gezien de kwaliteit van het laatste seizoen. Ik zou liever gewoon de relatie zien tussen de moeder en Ted, maar misschien dat er iets met flashforwards en flashbacks wordt gedaan. En blijkbaar was de foto van de moeder al op Facebook geplaatst, al voordat de aflevering was uitgezonden aan de westkust.
Let op, foto van de moeder in het artikel: http://tvline.com/2013/05/15/how-i-...poilers-wedding-weekend-mother-introductions/
Hmm, ben benieuwd ben er niet enthousiast over. Zeker: Spoiler Dat iedereen haar eerst ontmoet voordat Ted doet. Nu kun je denk ik het einde wel gokken. Dat blijft dan wel mooi in de trant van de serie.
Zal ook nog wel geneuzel zijn dat ze een vriend heeft en dat Ted haar moet overtuigen en dat hij dan weer gaat twijfelen, als de kleine bitch die hij is, of hij er wel goed aan doet. Dan gaat hij weer met Robin zoenen en wil Barney een threesome proberen.... Ga toch wel kijken, maar laatste seizoen is magertjers. Wanneer slapt Marshall Barney voor de laatste keer? Of is dat al gebeurd?
Volgens mij was daar een aflevering over dat de laatste slap werd uitgedeeld.. Erg jammer van die Facebookpagina
Beetje een mix tussen Rachel Bilson en een betere Lilly die moeder. Had verwacht dat de finale al tijdens de bruiloft was. Naja, heel S09 dat zich afspeelt tijdens het weekend is wel weird, maar zal wel. Seizoen was wel okay, kan me er weinig van herinneren maar waren wel een aantal toffe momenten. Toch wel iets toffer dan afgelopen twee seizoenen.
Begin was echt kut met Barney en Patrice, maar de mid-season finale maakte dat enigszins goed. Af en toe zaten er wat leuke afleveringen bij, maar meer ook niet.
Oeh, dacht volgende week pas. Van de week een paar legendarische oude afleveringen terug gekeken. Pineapple Incident Slapsgiving Playbook Oh Honey Blitzgiving Eigenlijk heel seizoen 1 + 2