Dat kan dus totaal niks worden, ach van mij mogen ze het uitmelken, niet dat ik het hoogstwaarschijnlijk ga zien.
Heeft ook niks te maken met HIMYM volgens mij. Dus ze doen maar lekker, serie is toch al jaren over zijn hoogtepunt.
Het is alleen in Maclarens Pub. Naja, als ze weer wat jonge gasten in een bar stoppen. Prima. HIMYM is voornamelijk zo kut omdat ze allemaal zo ontwikkeld zijn. Beste was nog geweest dat ze na S5 of 6 gestopt waren.
Als ze de nieuwe serie echt weer kunnen heruitvinden vind ik het geen probleem. Ik weet nog goed dat ik de eerste seizoenen binnen 3 weken het uitgekeken zo goed. Het was echt leuke simpele niet te groffe humor met een romantische twist. Sta er best voor open, maar dan moeten ze wel echt even back to basic, met misschien wel wat meer nieuwe schrijvers.
Snap het probleem ook niet helemaal. HIMYM vind ik de laatste jaren ook niet meer echt bijzonder maar blijf het kijken omdat ik weten hoe het afloopt. HIMYD is een totaal nieuwe serie en zal ook gewoon de eerste paar afleveringen checken om te kijken of het wat is. Mocht het niet zo zijn ga ik er gewoon mee stoppen omdat het verhaal HIMYM toch afgesloten is, is het een toffe serie is het alleen maar mooi mee genomen.
Zit nog steeds halverwege seizoen 5. Heel af en toe kijk ik nog een episode. Sommigen zijn nog wel leuk, maar sommigen zijn uitgemolken of herhalend, dat de fun van het begin er wel af is. Vermoed dat het met de seizoenen niet veel beter gaat worden, dus betwijfel of ik nog eens aan het eind ga komen met dit tempo.
Seizoen 5 vond ik wel episch, zitten heel veel toffe eps in. Playbook, Perfect Week, Sexless Innkeeper en Slapsgiving!
Ik vond de nieuwe aflevering best goed! Niet zo leuk als de begin seizoenen maar wel een stuk beter dan de laatste tijd.
hmm, vond het maar vervelend. Echt een tussen aflevering. Alleen maar flashbacks, om te proberen weer naar het oude himym te gaan ofzo.
Ik vond het rijmen juist wel leuk! volgens mij was het een love-it/hate-it aflevering, merk het ook op de HIMYM-reddit.
Jongens kap gewoon met deze serie als jullie t zo kut vinden. Tis maar n komedie serie he, neem het niet te serieus. Vindt je het leuk, kijk het. Vindt je het niet leuk, kijk het niet. Die negativiteit hier is echt onnodig.