[TV] Idols 3

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jerreby, 22 okt 2005.

  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Sinds vandaag op tv: Idols 3.

    Elke zaterdag om 20:00.

    Besspreek hier alles :D
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het triest maar de auditie's moet ik toch bekijken :cool:.
    Zag net al dat zometeen een gothic gaat ''zingen'' met I rape your heard out :').
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    WHaha .. die metal gozer _O_ :9
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Niets ervan gezien.
    Volgende week meaby. Maar interesseer mij er eigenlijk ook totaal niet in :).

    Maar zijn er nog steeds van die KONJO'S die zich KEI hard voor L*L zetten?!?!
    Kan je toch eigenlijk niet geloven dat mensen zich daar nog steeds voor aanmelden terwijl ze weten dat ze Bagger zijn :p
     
  5. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, was wel lachen. Vooral die metal-gast :p. Maar als de voorrondes zijn afgelopen stop ik met kijken. Dit is nog wel grappig maar als ze echt zijn begonnen met stemmen etc, dan word het saai en langdradig vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  6. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah daarom melden ze zich ook aan, het zijn aandachts-hoeren.
     
  7. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Beat-box gast was echt lache, The lion sleeps tonight en dan gaan beatboxen... best grappig opzich, maar hij heeft zich echt belachelijk gemaakt.
    En die Gothic dude, mozes kriebels, eerst d8 ik dat hij last van zijn keel had maar ...
    Ik kan me nog herrineren dat er een gast was die een hitler groet deed.. niet grappig.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zodra de audities voorbij zijn kijk ik niet meer. Maar man wat heb ik mij kapot gelachen bij die beatboxende Lion King performance. :cool: Idols blijft leuk, totdat het serieus wordt. Je zult zien dat de kandidaten een maand populair zijn en dan houdt de rage weer op.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh was vandaag die Idols :p, volgende keer ook weer kijken, die voorrondes zijn altijd zo lachen. Volgens mij gaat de meerderheid daar heen voor gekheid/weddenschappen :+ Je zet je echt voor lul 8)
     
  10. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    haha heb me ziek gelachen bij die beatboxer :D het is zo grappig dat ze allemaal denken dat ze de sterren van de hemel kunnen zingen, en dat ze dan krijgen te horen dat ze er HE-LE-MAAL niks van kunnen :D
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Die metalgast was echt rete-goed.
    En die vetzak die beat-boxend the Lion sleeps tonight song was ook wel lachen.
    Maar tering he die Henk Jan.... krijgt hij iedere keer 100 euro extra ofzo als hij iemand voor schut zet.

    Bij die ene kleine gast ik weet niet hoe hij heette maar dat boeit ff niet. Hij zong een eigen nummer, ik vond het best een mooi nummer maar HJ (nee geen Hertog Jan) kraakt het weer lekker af en vervolgens laten ze van Idols ook nog het smurfenlied horen. Nou als je aan zo´n programma meedoet ben je van lotje getikt natuurlijk maar dit vind ik te ver gaan. Als ik die dwerg was had ik ze voor de rechter gesleept. Als je hoorde wat die Girney zei.
     
  12. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het idd ook erg triest, als ik hem was dan zou ik Amerikaanse praktijken toepassen.. (niet sarcastisch bedoeld)
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie bedoel je? Henk Jan?
    Of die gast die auditie deed?
     
  14. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het even gezien, die metal zanger was wel gaaf, en zeker had hij lef dat te doen. Maar dan nog wat, die gast met dat fucking grote afro kapsel, 16???? damn die gast lijkt 25 man.... mwuhahahahah

    greetz wooly
     
  15. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Henk Jan echt triest:{ , ik vind het echt denigrerend want die vent heeft ook een "vage" stem en dan gaan die gasten van Idols is ook nog Smurfe lied op de achtergrond draaien. Ik bedoel daarmee dat hij Idols moet aanklagen op de Amerikaanse manier... Tot de uiterste gaan met het aanklagen.
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    oh in die fiets... Now I get it.
    Neej, idd wat ik al zei. Ik hoop dat er een keer een gast is die hem een persoonlijke dreun op zn lelijke (zo vet als bagger) gezichtje geeft.

    edit: Ik zie nu dat er een variant van Idols is op Talpa....: De nix factor.
    Tss zitten er een stelletje van die manwijven in een kamertje die geilen op van die mislukte zangers en zangeressen en wat er nog verder bij zit...

    edit 2:
    Hier het Idols forum > mensen over de jury >http://interactief.rtl.nl/forum/Idols/?msg=307353&rootmsg=307353&rootpg=0&pagenr=0
    Ok één woord: propaganda ik weet niet of die members onder druk worden gezet ofzo (of misschien zijn ze er helemaal niet) maar een meisje die Henk Jan lief vind en die Girney of hoe die bitch ook heet aardig vind omdat ze iemand troostte.... tss die gasten zijn gek.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is gewoon kl*te programma :p.

    Maar van die BeatBox versie klinkt lachuh, hopen dat die een keer op internet ofzo verschijnt!
     
  18. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is het uitgemolken zooi, maar toch vond ik het weer leuk om met een schuin oog vanachter de computer mee te kijken. De switch Tooske - Chantal is ook niet verkeerd. Het verbaast me dat er nog steeds zoveel mensen zijn die denken dat ze een mooie stem hebben. Toch hulde voor deze mensen; Je moet er toch maar even gaan staan!
     
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas ik kan et nooit kijke want ik ben om 8 uur nog aan het werk :'-( mja zal wel tis tog een debiel programma...:{
     
  20. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die gast met dat Afro kapsel:p
    En idd wat maXiman zegt, Tooske - Chantal is niet verkeerd..
     

Deel Deze Pagina