ik werk bij een handels bedrijf... ar komt bij ons regelmatig spul uit amerika over de vloer en andersom dus daar weet ik dan ook het een en ander vanaf... als jij die xbox op launch dat wil hebben dan ga je veel geld kwijt raken, maar als je het niet erg vind om een dagje of 5 te wacvhten dan kost dat lang niet zoveel als met DHL of FEDEX of UPS en iets dergelijks
een gast van n gamestore vertelde mij ook dat die bij dingen als xbox/ngc/ps2 importeren betaald per kilo en dat dat flink oploopt..
Ga er maar vanuit dan je minstens 1 of 2 games meer kan kopen als je het niet laat importeren. Maar dat gedoe met de Modchip kan ook voor problemen zorgen. Xbox is toch ook niet universeel, net als de Cube?
Ik ga hem ook niet importeren, maar koop het hier in Nederland in een amerikaanse winkel. Ik hoef geen importkosten te betalen en zelfs geen tax of belasting (toch legaal). Enigste probleem is of ik het wel aan mijn tv met rgb scart kan aansluiten. PS2 is er nu in de aanbieding voor 299 dollar maar wil het nog niet kopen. DVD's kosten er 20 dollar en koop er maandelijks wel twee. Maar mijn vraag is eigenlijk hoe de uitgang van de XBox heet? Bedankt voor reply, JvdM
het is gewoon een amerikaanse basis, jullie mogen er toch niet in komen!! Ik mag er nu ook niet in vanwege de ramp in NY. Alleen kenissen die daar werken kunnen het voor mij kopen. Kunnen jullie me dan toch wel helpen met mijn vragen?? JvdM
nou het is een soort rechthoekig geval dat weet ik wel en met een RGB kabel convert je die troep naar een SCART uitgang snappie? (ik ben niet al te technisch sorry)
Na lang zoeken vind ik deze foto: Je ziet dat het een standaard kabel heeft die ik ook in mijn tv kan frotten. Dus bedankt voor het helpen, ik zeker ook die RGB-kabel kopen om te kijken of het beter werkt. Als ik het heb zal ik mijn bevindingen hier melden. Bedankt voor het replyen, JvdM
Standard av kabel zit er dus bij. Die kleurtjes kan je voorin je tv stoppen, of met zo'n verloop ding, naar de scart aansluiting. Rgb kabel kan alleen op scart geloof ik.
ja kijk bij de DC zat er een standaard kabeltje bij, die gaf geen goed beeld, en de verkoper raadde mij al bij het kopen van de DC aan om een RGB kabel erbij te kopen, en dat verschilt echt wel (ik heb ze beide getest). dus waarschijnlijk was dat standaard kabeltje slechter dan die rgb kabel
Ik zou je adviseren om voor de AV-kabel met 3 stekkertjes nog een Scart-plug er bij te kopen. Die vind je gewoon in de electronica zaak.... De drie stekkertjes steek je daarin en de Scart stop je dan weer in de TV (moet je natuurlijk wel zo'n ingang hebben). Zo'n Scart is 21'pins en 'voorsorteert' de gegevens alvast voor de TV. Dat geeft betere resultaat voor beeld en geluid. Dat zelfde had ik met de N64, stadaard zit er een AV en Scart plug, met de Scart plug had ik beter beeld en geluid, ook handig is als je de console aanzet dat de TV automatisch dan op het goeie kanaal springt.
ja die zat zeker al bij de N64 ofzow? ik ken namelijk wel meer mensen die zo'n ding hadden voor de N64..