Iedere keer als ik m'n tv aanzet staat BRIGHTNESS op erg donker, en moet ik dat iedere x in de instellingen veranderen (als ik gewoon tv kijk is het niet te donker, maar als ik het videokanaal voor de xbox gebruik wel) best iritant om dat iedere keer te doen dus! weet iemand hoe je de instellingen kan opslaan ofzo? Oja, ik heb een Philips tv...
Dan gebruik je vast een RGB kabel voor je Xbox, doe ik namelijk ook en er is niets aan te doen je zal telkens de brightness moeten aanpassen.. annoying ik heb me ook al rotgezocht naar een andere oplossing maar die is er niet.
Xbox geeft retedonker beeld. Dat is ene feit. Sommige TV's houden de oude settings vast. Anderen weer niet.Even door je TV boekje bladeren.
Klopt,ik heb ook een Philips TV.De eerste keer was het beeld ook donker.Ik weet niet meer wat ik gedaan heb,maar ik heb het kanaal van aux naar dvd veranderd,hij slaat nu gewoon terug op de normale tv instellingen,maar dan scherper.Het kan dat jou tv anders is,mijne is namelijk vrij nieuw.
oke, bedankt! boekje heb ik niet meer (het is idd niet een echt nieuw model ofzo... denk aan 3-4 jaar ofzo) dus 'k zal philips wel even bellen! iemand een nummer? of staat dat gewoon op de site? *gaat nu kijken*
Je hebt een hoop manuals online, bij philips en sony hoef je met wat zoekwerk alleen het typenummer te geven en klaar ben je.