Geordie shore is echt slecht... heb enkel de eerste aflevering heel snel gezien, steeds doorspoelen. Zo slecht was het.
MTV reports that production of season 6 of Jersey Shore is set to begin, and Snooki will be in the building. The crew became famous for their wild partying ways and putting a pregnant Snooki in the middle of it all will be fun to watch. gaat nog wat worden...
Waarom geen nieuwe cast?!? Sammy, Jwow, Ronny en Vinny voegen IMO amper wat toe kunnen beter meer van die gasten zoals The unit voor in de plaats komen. En alles is ook zo staged als wat denk niet dat ik het nieuwe seizoen ga kijken...
The Unit is een tijd geleden opgepakt vanwege het bezit van de 'rape drug' en hij krijgt hoogst waarschijnlijk 3 tot 5 jaar... Sammi met makeup Sammi zonder makeup
Heeft ze op die tweede geen make-up? Anyways, het blijft een kutwijf. En dat Snooki zich voortgeplant heeft is wel een dieptepunt in de historie van de mens.
http://remotecontrol.mtv.com/2012/09/06/jersey-shore-season-6-sneak-peek-photos/#more-135998 Lame. Weinig drama zo te zien.
Geordies in Amsterdam? Ik had al een paar aflevering gezien van GS, maar ik vind er eigenlijk niks aan. Domme trollen! Het was alleen wel grappig dat die ene op de eerste dag al gelijk alles onder zat te kotsen en in d'r broek pist... Hi, you're on TV bitch!