Ik vond juist seizoen 1 leuker dan seizoen 2. Het Jersey Shore huis in seaside heights had veel meer sfeer vond ik. en er gebeurde ook meer boeiends
Idd heel irritant! Heb s1 zojuist afgekeken en wou meteen aan afl 1 van s2 beginnen, maar dat gepiep is heel irritant. Zal wel wachten worden op de dvdrip. Volgens mij zijn er alleen afl van de tv te vinden nu. Everybody loves the situation. If they don't love the situation. I make them love the situation.
Situation met die tranny Die gast heeft echt domme acties af en toe. Ook mooi die lunge van Sammi op Jenni.
Seizoen 3 is idd al opgenomen ja. Ze gaan weer terug naar Seaside en er komt een nieuwe bewoner in het huis ipv Angelina
Sup grenades and landmines, Dit is echt een geniale serie. Die mensen leven echt in een totaal andere wereld Alleen jammer van die situation die the situation aan het einde van de laatste aflevering veroorzaakte ^^
LOL! episode 10 ronnie over Snookie rond minuut 38! Spoiler Met dat gevecht, snookie is zo klein met haar armpjes als een trex
Hilarisch! Wat een jaloerse gasten, niet normaal! Je hoeft maar met één oog te kijken naar een andere man/vrouw of ze hebben alweer ruzie. Spoiler Snooki:"I’m not sure what lobsters eat, but I think they eat like insects or something… so I was gonna feed them worms." En vervolgens de kreeft in een kom met zoet water doen.
Die Angelina is echt de female player. Of zoals Situation zegt: 'The Staten Island ferry. It's free and everybody gets a ride!'
Hoe krijgen die lui het geld o.0 Die ene dame die afhaakte was wel mooi zeg :b: Wel grappig je herkend er Oh Oh Cherso uit (kijkt dit nu voor het eerst)