1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TV kapot door console?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tompy, 20 nov 2004.

  1. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    tv was kapot toen mijn xbox aanlag maar mijn tv niet...
    best had ik nog een andere tv dat ik kon gebruiken om te gamen!
     
  2. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom duwen ze er dan een scart in ;).
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Het staat er waarschijnlijk, zo dat je hun niet de schuld kan geven. Zodra je tv echt kapot gaat, kan je MS bv niet de schuld geven, omdat het in de handleiding staat dat het schadelijk kan zijn. Volgens mij kan verder het niet kwaad. Je kan natuurlijk wel een beeld in de tv branden als je iets heel lang aan laat staan.
     
  4. Xboxmansion

    Xboxmansion Xbox Hooked:D

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het Bullshit je console zendt gewoon, een signaal naar je tv dus die hoort het gewoon aan te kunnen.
     
  5. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    nou en dat kan een tv dus ook :)
     
  6. studio_125

    studio_125 Guest

    mijn tv is al best oud (is van me oma geweest, maar heb ik geerft) en daar xbox ik altijd op en doet het nog helemaal goed, ik denk dat het idd vooral aan het merk van de tv ligt, gewoon in een x iets goeds kopen ipv 2x rommel, is veel prettiger en beter voor je portomonee ;):9
     
  7. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n oude tv een sierra (gekocht voor 50 euro) die ik gebruik voor xbox en twee weken geleden had ik geen geluid meer, ik liet hem herstellen bij een man die tv's herstelt voor zijn hobby, ondertussen kregen we een andere tv van die hersteller als vervang-tv, wat gebeurt er, ik sluit mijn xbox aan die tv (ook een sierra) en alles gaat goed, ik speel een paar dagen fifa 05, nu eergisteren doet mijn broer de xbox aan en de tv aan en op dat moment valt het beeld uit en horen we gewoon nog geluid.
    en na een uur proberen we nog eens om beeld te krijgen en viel hij helemaal uit, nu is die vervang-tv terug bij die man om te herstellen en is die andere sierra herstelt, maar ik durf nu niet meer spelen op die sierra-tv's met mijn xbox want in zo'n korte tijd twee tv's kapot, k'vind het verdacht en die man zei ook dat consoles zeer slecht zijn voor het beeldscherm van tv's.
    vroeger hadden we ook een sierra en die hebben we wel 10 jaar gehad en ik heb daar veel op gespeeld met xbox maar daar is de bliksem opgevallen.
     

Deel Deze Pagina