[TV] Kicken!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da -Z-, 23 mei 2005.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ben dit programma nu een tijdje aan het volgen en kan echt niet zeggen of het nu allemaal gefaked is of niet, maar dat ik het een topprogramma vind, dat staat als een paal boven water.
    Als dit waar is, dan hebben deze lui echt demeest arelaxte vakantie ooit gehad. In elkaar geslagen, ruzies, uit de hand gelopen ideeen en excursies, in één woord: fan-tas-tisch. Het is net vandaag (maandag 23 mei om 21.49) op tv geweest. Ga dit programma kijken, het is echt de moeite waard. Eindelijk een docu-soap die wél leuk is :)

Hun website: http://www.rtl.nl/programma/kicken/

2. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Is gefaked... Laatst een stuk over op de radio geweest...
    Net als dat programma op BNN van een paar jaar terug.

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij is het zwaar fake :{

4. Ruud

Ruud Guest

Om het even af te maken; vaktechnisch wéét ik voor 95% zeker dat het nep is zonder het ook maar te zien.

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat was er vandaag nou, ze moesten een rots op klimmen maar 1 durfte er niet en ze moesten opschieten opdat het water ging steigen ofzo?

ter informatie: ik heb niet serieus gekeken, maar alleen maar wat dingen opgevangen vanuit me bureaustoel.

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad super fake, mijn vriendin kijkt het wel eens. En dan moet ik wel mee genieten van deze foute en daarom grappige serie

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik genoot van de aflevering bij het Bungee-jumpen :cool:

8. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij is het wel fake ja maar maak niet uit ik vind het kicken :p

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Inderdaad, alles wat ook maar enigsinds gescript kan worden is het ook daadwerkelijk.
    Ik doe een multimedia opleiding en ik denk dat luuk me hier ff kan steunen. Een leraar van ons heeft erg veel gedaan in de TVwereld en die zegt altijd:

"Op het moment dat je ook maar een camera aanzet, hou je de wereld al voor de gek"

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hehe, klopt. En Ruud volgt dezelfde opleiding als mij en Han, dus wij kunnen het weten :cool:

Ben er wel eens voorbijgezapt en ik zag binnen een minuut dat dit gewoon een stelletje acteurs zijn. Nog erger dus dan gemanipuleerd, zoals bij zoveel tv-programma's ("Doe nog één keer spontaan de deur open en doe alsof je van niks weet"), dit is gewoon geacteerd. Triest, vooral omdat ze het door laten gaan als real life soap.

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Maakt het uit of het nep is of niet? Soaps zijn toch nooit echt geweest, en dan nu een soap over het leven, dus onecht. Maakt mij niks uit, de serie is leuk :)

12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan niet nepper dan nep. Een keer even gekeken...echt rotzooi.

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind dit ook de stomste serie die ik ken! die mensen kunnen ook evht niet acteren!

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Het is gaaf, het gaat helemaal nergens over. Maar het is gewoon leuk om naar te kijken, pure leedvermaak. Je lekker boosmaken om die gekke Matthijs (damn, waarom heet ik nou ook zo). En iris is lekker !!! :9

Degene die Iris is/speelt, speelt ook in de film 06/05 van Theo van Gogh, als het zusje van die verslaggever van het NRC.

Da-Z: ik ben het met je eens, kicken is tof ! Alleen ik vergeet vaak te kijken, gisteren dus ook, heb volgens mij 3 afleveringen gemist :mad:.

15. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik vind het een beetje een trieste serie. Voor dat het begon hebben ze de acteurs voorgesteld. Het is dus nep. Die Matthijs speelt trouwens ook in de mc donalds reclame van de mannenweken.
    Ik keek het vooral om NieuwZeeland te kunnen zien, maar ik wordt zo moe van al het gezeur en gezever van die lui....hoeveel tegenslag kun je in een aflevering proppen.

16. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gefaked en ik heb het 1 keer gezien. wat een k*tprogramma was dat. Maar ja, smaken verschillen zeker :)

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zoiezo fake dat zie je meteen, weet ook niet of ze dat expres hebben gedaan anders lijkt het werkelijk nergens op. En dat jonge meisje met dat lange blonde haar (met die leuke broer |:- ) is een actrice, heeft al in verschillende Nederlandse speelfilms gespeeld. Bij mij maakt het programma ontzettend veel frustraties los :p!

Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  18. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind er niets aan. Het is hetzelfde concept als finals inderdaad. Een geacteerde real-life soap zeg maar. Dat idee vind ik al niets eigenlijk.

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Jullie hebben gewoon geen smaak :D

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij hoef je niet gestudeerd te hebben om te zien dat dit fake is. De acteurs spelen het gewoon slecht (in het geval dat het als "real-life" moet overkomen iig). Voor de rest is het best grappig om te zien, maar geloofwaardig heb ik het nooit gevonden.

Deel Deze Pagina