Met iedere aflevering begint die Betty meer te irriteren. Gelukkig komt ze in seizoen 4 minder voor, maar god wat is ze irritant en kinderachtig als ze wel in een episode zit.
Ja, erg he... Maar je ziet ook wel dat ze er elke keer spijt van heeft. En het dan toch niet kan laten. Schijtwijf. Niet dat Megan zo'n geweldige match is...
Huh, je bent toch in seizoen 4? Als de naam je niets zegt spoil ik je gelukkig niet, je zal het vanzelf wel zien.
Maar ik snap niet hoe je in seizoen 5 kan zijn en vorige week spoilde ik je nog over Megan? Daarom kon/kan ik het niet helemaal volgen.
Nou ja Megan kwam pas echt in beeld rond het midden/eind van seizoen 4. Daarvoor was ze er ook wel een beetje maar wist niet dat ze Megan heette.
Is Mad Men ook op Netflix te bekijken? Ben komende dagen een paar dagen thuis en daar is waarschijnlijk niet zoveel te doen en deze serie spreekt me erg aan.
Echt? Voor mijn gevoel was het in seizoen 4 al dik aan... maar goed, het is ook al een tijdje terug. In februari komt seizoen 6 uit op blu-ray, kan ik eindelijk verder kijken. @Corona: Geen idee.