[TV] Meiden van de Wit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WillemWalrus, 8 mrt 2005.

1. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Na het Peking Express draadje werd het ook wel tijd voor het Meiden van de Wit draadje. Wat verwachten jullie bijvoorbeeld van het verhaal?

Afgelopen zondag was op Net 5 de eerste aflevering van seizoen 3 te zien.

De eerste 2 seizoenen heb ik ook gevolgd en zal dit derde seizoen uiteraard ook gaan volgen.

De eerste aflevering beloofde in ieder geval weer heel wat.

Dus elke zondag kijken:
    Net 5
    21.35 uur

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg het niet helemaal meer, heb het eerste seizoen wel gevolgd maar het 2e seizoen weer minder, vond het niet meer zo leuk worden. Het derde seizoen weet ik nog niet of ik het ga volgen de eerste afleveringen zien er wel goed uit.

3. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de serie wel goed verhaal hebben maar ik houd eigenlijk niet zo van zulke series zoals meide van de wit en gtst enzovoort ik houd meer van doe series zoals mythbusters enz pimp my ride is owk heel mopoi ma ik vind voor een serie zoals meiden van de wit het een hele goede serie _o_

4. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen zondag voor het eerst een stuk van Meiden van de Wit gekeken. Ik haakte echter al snel af, shit wat een slechte acteurs zitten er in :{ Angela Schijf is echt zooo ongelofelijk slecht! het komt allemaal nogal nep en onovertuigend over. Eigenlijk dus gewoon typisch Nederlands acteer werk. Misschien een leuke serie als je hem echt volgt, maar mij zie je er niet meer naar kijken _0/

Deel Deze Pagina