1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] TV met internet

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 15 aug 2012.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Heren en dames,

    Ik heb misschien een hele simpele vraag. Ik een nieuw scherm voor mij Xbox en laptop in mijn nieuwe kantoor. Nu zat ik te kijken naar een TV in plaats van een PC monitor. Mijn oog viel op een Samsung UE32EH6030 zie http://tweakers.net/pricewatch/314850/samsung-ue32eh6030.html#tab:info voor de specs.

    Nu dacht ik, he zou handig zijn als ik ook TV kan kijken. Dus ik zoeken naar een T V met een CI+ slot aangezien ik Ziggo heb. Maar toen zag ik ineens de optie staan. Internet televisie: Wel.

    Weet iemand wat dit inhoud? Kan je Via een UTP kabel TV kijken. Kan dit überhaupt wel via Ziggo. Kan geen antwoord vinden dus misschien weten jullie dit.

    Alvast bedankt!
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik zie dat het een 6000 serie is. Ik heb zelf de UE40blabla5500, en dat is het instapmodel voor internettelevisie, ook wel SmartHUB (google maar eens). Hierin kan apps downloaden zoals youtube, en meer. Ik denk dat je er ook wel mee kan internetten alleen is dit niet aan te raden. De gehele SmartHUB, internettelevisie, gebruik je nooit. Het is een doelloze functie die op een tv zit. Doe maar eens je naam intypen met je afstandsbediening zoals je vroeger zonder T9 ging typen. Driemaal de 2 twee indrukken voor de letter c, etc. Het werkt gewoon niet. En neen, een usb toetsenbord aansluiten werkt niet.

    Dat UTP gebeuren kan ik niet beantwoorden. Heb er zelf niet zo'n heel veel verstand van. Maar als je daarmee duidelijk wil maken dat je via internet tvzenders kan streamen, nope dat kan niet.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Kijk dat laatste beantwoord mijn vraag. Vroeg me inderdaad af of je via de internet aansluiting op de TV ook zenders kan bekijken. Dan toch maar eens kijken wat een CI+ slot extra gaat kosten :).

    Bedankt voor je reactie!
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is er per tv verschillende.
    Heb in mijn Panasonic een CI+ kaart van Ziggo en er zit achterin de tv ook nog eens een netwerkkabel.
    Via de netwerkkabel kan ik kijken naar YouTube , Skypen en een groot aantal buitenlandse streams.

    Er zijn ook tv's met een internet browser en bij sommige heb je ook nog eens de mogelijkheid om naar uitzending gemist te kijken.

    Wat ik niet kan doen met de Panasonic doe ik wel met mijn iPhone/iPad of Mac en stream deze dan wel naar de Appel TV.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Destijds heb ik eentje gekocht bij foka, wellicht is die nog steeds goedkoop in die Ci+ slots. :)
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad die site is redelijk goedkoop inderdaad. Scheelt 30 euro met de meeste andere winkels.


    Ziggo CI+ Cam Module Smit + Ziggo Smartcard €59,99 incl. 19% BTW


    Valt wel mee inderdaad. Een even kijken wat het allemaal gaat kosten. Misschien dat ik dan toch COAX en UTP aan mijn TV ga hangen.
     

Deel Deze Pagina