[TV] Mind Body And Kickass Moves

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sammetje, 9 apr 2005.

1. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wie kijkt dit programma wel een?
    het gaat over vechtkunsten in de wereld.
    hier mag je alles over het programa kwijt

tijd: 21.00
    dag: vrijdag
    zender: discovery channel

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja ik heb het gisteren gezien. Er was o.a. een gast die geblinddoekt aan het vechten was. Het is natuurlijk knap om het ritme van je tegenstander in te schatten, maar het was wel overduidelijk dat hij steeds hetzelfde patroon van aanvallen op zich af kreeg, zo kan ik het ook! :eek:

3. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja oke maar dan is het nog knap want je bent geblinddoekt en je weet neit op welke hoogte je tegenstander slaat. en die kerel die zichzelf sloeg was egt vaag *)

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik gister ook stuk gezien ja. Ziet er leuk uit, maar mij krijg je niet een paar minuten onder zo'n koude waterval hoor :cool:

5. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jij wel ;) k wil jou na die lekker warme douche wel eens zien :9

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Lijkt me wel vet als je geblindoekt kan vechten :+

7. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe die kerel daar ook stond zo van lalala ik kan geblinddoekt vechten

8. Victor

Victor Guest

Ik heb gisteren toevallig ook een stukje gezien. Wel leuk. Die gast met die blindoek bleef ook wel rustig onder dat vechten!:eek:

9. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk het al vanaf aflevering 1 en moet die van gister nog zien (al was de eerste helft herhaling geloof ik) maar het meeste kan je indd vraagtekens bij zetten, maar feit blijft met alle meesters die hij ontmoet wil je geen ruzie ;)

Maar vorige week was het echt super cool. Met Taiwanse Swat, en Filipijnse politie die ala splinter cell een gijzelings actie gingen verhelpen. En ik vond het ook wel leuk om Okinawa Karate te zien.

10. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het de eerste paar keren gezien, maar ik zie wel steeds meer van hetzelfde, zoals een geblindoekte gast en die filipijnse stokvechtkunstenaars zie je ook elke week.

Ik vond die meester die met drukpunten je chi kon stoppen, sneller of langzamer kon laten stromen echt het aller vetst. _O_

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik verget het elke keer te zien :mad: zijn er ook ergens torrents van? ( nee dit is niet illegaal naar mijn mening omdat het downloaden het zelfde is als opnemen imo)

12. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    w00t was vorige week vergeten te kijken, maar das wel heel erg uber }:]

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Natuurlijk wel, hij sloeg nl. elke keer op dezelfde hoogte, dat was juist het stomme. En die interview-doed maar van: "whoaaa... that sick dude, totally awesome, woohoo _O_"

beetje jammer :cool:

14. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar die internieuwer is ook niet helemaal goed bij zijn hoofd :9 te vaak tegen aangeslagen. en wie zegt dat ie egt de hele tijd op de zelfde hoogt sloeg? ik weet ook wel dat dat is maarja

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zeg het, want ik heb het gezien numbnuts. :cool:

Deel Deze Pagina