Ben back in de dizzle afgehaakt bij seizoen 3 omdat ik er geen fuck meer van begreep. Dat had vast meer met mijn intelligentieniveau te maken dan de kwaliteit van de serie. Binnenkort toch maar eens een volledige rewatch overwegen.
Ik vind de serie veel te vaag en ben ermee gestopt. Dat zal juist de kracht zijn van de serie voor velen, maartoch. Zit je ergens 30 minuten naar te kijken, volop in de spanning. En dan: Tadaaa het was allemaal een droom hij had lekker wat drugs op en die gast bestaat niet en dat klopte niet en dit was puur verzonnen. Vind dat soms wat makkelijk series schrijven: jaaaaa waren allemaal gedachten is niet gebeurd dusja.
Ik deel je mening dat dat in sommige series makkelijk schrijven is, maar zeker niet in deze serie. Hier is het een centraal thema en vind ik het maar een enkele keer storend.
Tja daarom is het blijkbaar gewoon niets voor mij. Je weet totaal niet waar je echt naar zit te kijken.
Ik zou nog even doorzetten als ik jou was. Het is maar 1 keer flauw en onnodig. Daarna is het goed te doen. Jouw keuze verder....
Je hebt meningen en je hebt feiten. Hij maakt gewoon een grote fout godverdomme. EN DAT WEET JIJ OOK JIM!! Godverdomme.