Na seizoen 4 stopt de serie. The series will conclude in 2019 with what sources say is an expanded 12-episode order.
Paar weken geleden begonnen met deze serie. Erg tof! Heb soms het idee dat ik het verhaal kwijt ben, maar dat mag de pret niet drukken.
Geweldige serie! Veel mensen stoppen met kijken door seizoen 2, maar imo is dat seizoen niet zo slecht als men claimt. Seizoen 3 is echter een van de beste tv serie seizoenen van de afgelopen 10 jaar! Hopelijk haalt het laatste seizoen dit niveau ook.
Ben inmiddels in seizoen drie beland en heb net aflevering eps3.4_runtime-err0r.r00 gezien. Één van de tofste afleveringen van een serie die ik de laatste tijd gezien heb! Echt heel tof gedaan. Spoiler The entire episode is shot and made in a way that makes it look like a 44 minute one-shot long take.
Heb een Amazon Prime Video abbo. Daar staan alle drie de seizoenen op. Je kan een maand trail proberen voordat je definitief een abonnement afsluit.
Heeft iemand ergens een filmpje of nice uitleg of iets hoe deze serie nog in elkaar steekt? Ik vind de vibes/scenery/muziek van deze serie keihard maar tbh ik snap er geen ene reet meer van.