Pff, wat een seizoen is dit zeg! Ik moet al janken bij de wetenschap dat er nog maar 4 afleveringen volgen
Echt belachelijk inderdaad. Ik betaald voor Prime maar kan het gewoon niet kijken. Dan maar via een andere weg (en Prime opzeggen).
Zoo, aflevering 405 Method Not Allowed! Heel tof gedaan. Spoiler There are only two spoken lines in the entire episode. At the beginning of the episode Darlene says to Elliot: "It's cool dude. We don't have to talk." Right before credits Vera says to Krista: "It's time we talked.".
Ik zit te denken om dit te kijken. Heb rond release van s1 eerste 2 eps gekeken maar ergerde me aan de onvoorspelbaarheid van hoofdpersoon ivm zijn paranoia. Blijft dat element heel belangrijk? (Hoeft van mij niet.) Mij leek het conflict met "de elite" interessanter om uitgewerkt te zien. Maar blijft dat conflict zo heel erg 2000s Illuminati conspiracy in beeld gebracht? (Zit ik niet op te wachten.) Of hangt dat onrealistische samen met die paranoia waardoor het vaag blijft? (Zit ik ook niet op te wachten.)