Zijn inner demons en de Illuminati achtige conspiracies blijven de twee belangrijke basiselementen gedurendende de 4 seizoenen. Maar het is echt een kwalitatief goede serie met hele originele verhaalelementen.
I know, waardoor ik blijf kijken. Nog steeds een goede serie, maar duidelijk even minder dan S1. Tenminste het eerste deel dan, dus benieuwd wat er nog komt!
Zo richting einde S2 wordt het steeds beter en net S02E10 gezien. Wat een episode. Kanonnen. Tension all along en dan die laatste 10 minuten. Keihard. sorry, double but worth it.
Shit, ooit S1 gekeken toen het net nieuw was. Via torrents destijds binnen gehaald. Dit ook maar 's oppakken want vond het echt keihard.
Woah, ten tijde dat deze serie uit kwam heb ik seizoen 1 gezien. Toen ooit een stukje van seizoen 2 gezien daarna maar nooit verder gegaan. Af en toe dacht ik hey laat ik dat weer eens gaan kijken maar nooit van gekomen tot nu. Seizoen 1 gekeken, en nu halverwege seizoen 2 en het wordt maar spannender en spannender! Ben echt blij dat ik het weer aan het kijken ben and I'm hooked. En dat heb ik nooit bij een serie. Spoiler Nu dus dat Elliot de gevangeis in gaat, die hele mindfuck was echt hard! Edit: Fixed spoiler
Door deze kick weer begonnen met seizoen 4. Kost me altijd moeite om dit te gaan kijken, maar als ik eenmaal kijk is het keihard. Even bingen dit seizoen.