[tv/muziek] muziek zenders

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door nickyb, 8 apr 2003.

1. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    welke muziek zender vind je het best.
    the box, tmf of mtv.
    ik vind the box het beste voor de muziek maar ik vind mtv ook goed als het om week specials gaat maar ook om the osbourns of jackass.

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    the box...
    door 'on the Roxx!!!'

tmf en mtv vinnik (vrijwel) hetzelfde, door Jackass is mtv beter dan tmf :) ...

3. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    op tmf is het na elk liedje reclame behalve s'ochtends.
    bij mtv en the box is dat minder

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    MTV herhaalt nogal veel, maar ze hebben dan wel weer de echte Music en Movie Awards uit de States. Niet die slappe TMF Awards rip-off die TMF uitzend.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kijk de laaste tijd steeds minder , dat komt mede
    door die irritante SMS-berichten onder in beeld.

6. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is ook zo kut bij tmf.
    bij die clips met die lekkere wijven die dan iets 'leuk' doen met hun lichaam dat zie je er de helft niets van.

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben het met je eens.

Bij TMF heb je ook nog de meeste lompe vragen onderin..

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben dus gelukkig niet de enige een bloedhekel heeft aan al die SMS shit. Je ziet dat nu ook in bijna ieder ander programma op de verschillende zenders.

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, heb liever MTV met Jackass en The Osbournes enz. :cool:
    Ook The Box dankzij Urban Vibes :p, en dat kanaal dat BoesBoes en AJK uitzend 8).

10. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0

Jaha dat klopt. Laatst was er eentje: Pis jij soms in de douche?
    1. Ja
    2. Nee
    3. Soms

Als ik douche, dan douche ik 9 van de 10 keer in mijn eigen geel goude druppels 8).

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jim tv is de beste8). Maar als ik moet kiezen tussen die 3 pak ik MTV want bij TMF die #@*| sms'jes vanonder in het beeld nemen de helft van je beeld af en bij sommige clipjes is dat heel vervelend en the box kan ik niet pakken.

12. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    helaas MTV, de kwaliteit van the box is gewoon erg laag, de geluids kwaliteit klinkt soms gewoon MONO! het beeld is ook erg wazig. eigenlijk heeft THE BOX nog nooit goeie apparatuur (vroeger zendde ze alles zwart wit uit) en tja, die programma's die the box erbij haalt.... BEHIND THE MUSIC THAT SUCKS.. dat is zo'n stom programma... het is gewoon gejat van een of andere flash site, ze gaan volgens mij gewoon newgrounds af voor wat grappige filmpjes etc. bijzonder zwak is dat (gamekings was trouwes wel dope) Ik ben over het algemeen tegen de muziek op tv, voornamelijk door het veels te grote aantal aan naakte dames, f eigenlijk naakte hoeren. hoe meer skin, hoe langer de clip op mtv uitgezonden blijft. het gaat de laatste tijd serieus meer om de visualisaties dan om de muziek (met visualisaties bedoel ik de naakte wijfen dus) en what about rockend nederland? die moeten het doen met 1 avondje slechte kwaliteit of dat ene uurtje rockzone van mtv, waar 20 clips worden uitgezonden. :confused: het publiek is er wel hoor, heren van MTV nederland. denk maar is diep terrug aan lowlands en de duizenden mensen die daarheen gingen om koRn te zien. In amerika hebben (zoals vele van jullie vast weten) een 2e MTV zender waar een stuk minder gelul word uitgezonden en meer clips, en ook nog van diverse stijlen muziek WAUW!

DUTCH TELEVISION SICKENS ME

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Helemaal mee eens. 5 miljoen stakkers die naar de Idols Finale kijken. |:- |:- |:-

14. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    waarom hebben wij geen The Box meer... en als ik moet kiezen tussen TMF en MTV kies ik toch voor MTV want die SMS jes zuigen en Jeroen Post kan voor geen meter presenteren.

15. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    wrom staat er geen ViVa bij daar komen mooie dance/trance nummers op... maar mtv vin ik ook wel kewl.. alleen jammer dat die in de regio eindhoven van de buis is gehaald..

16. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom the box niet overal in NL word uitgezonden.
    beetje raar vink

17. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    De box heb gare kwaliteit. ik kijk liever mtv.
    TMF heb vaak wat onozele liedjes.

ik luister eigenlijk liever radio

18. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Belgische TMF zenden ze ook Jackass en The Osbournes uit maar dan ondertiteld, dus das wel beter

Op MTV spelen ze meer rock volgens mij maar daar knippen ze dan weer de scheldwoorden en dat doen ze op TMF minder.

Ik kies toch voor TMF ondanks die KUT-smsjes|:- |:-

19. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    TMF heeft uuuhhm....
    MTV heeft Jackass
    The Box heeft rytham nation & urban vibes

maar ik kijk ze eigenlijk altijd alle 3
    niet tegelijk natuurlijk maar ik kijk gewoon waar iets fatsoenlijks op is bijvoorbeeld goede plaat of programma en die laat ik dan staan totdat er weer eens een k*t plaat of programma voorbij komt dan ga ik weer zappen

20. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk graag naar MTV als ik er tijd voor heb, er is altijd wel wat leuks(ook overdag om 14:00 bijvoorbeeld). The Box is vrijdagavond in 'dancestijl' gekleed en dan komen er erg gave (onbekende) nummers voorbij. MTV vind ik niks met niks. Die reclame is zuigend irritand.

Deel Deze Pagina