[TV] MythBusters & Brainiac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SupahMaster, 1 nov 2005.

1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Wat vinden jullie van deze programma's. Zelf vind ik brainiac wel grappig. Kan je toch eens ziendat Wetenschap leuk kan zijn :p .

MythBusters is ook wel cool, met de droge humor van Adam. En hoe Buster toegetakeld word, is nog veel grappiger :D

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Kan je dit niet beter in de "dit mag je niet missen" thread plaatsen want voor je het weet heb je van elk programma een thread.....

maar mythbusters vind ik af en toe wel lache maar brainiac vind ik daarintegen echt helemaal niks echt te flauw wat ze daar doen.

3. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb het expres niet in die tread gezet omdat je het dan moeilijk kunt volgen omdat er ook andere discussies van andere programma's tussendoor zitten.

Btw Ik snap niet dat jij zelfs Prof. Myang Lee niet grappig vind met haar grote
    'fruitmand' 8)

4. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind zelf allebei wel grappig, maar ik vindt mythbusters toch leuker, ze doen het gewoon op een erg leuke manier

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Brainiac ben ik niet echt weg van. Mythbusters aan de andere kant echt helemaal weg van. Ik kijk elke zondag en vind het altijd even grappig/interessant.

Maar wat wil je eigenlijk precies met deze thread? discuseren over Jamie ze snor ofzo? :p

Edit\ Dacht even dat ik een dubbelpost deed maar dat kwam door de bijna gelijke avater van de persoon boven mij...

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Pub science en things someones body can't do. vind ik het leukst. moet maar eens dat flesje lanceren.

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Flesje lanceren vertel :eek:.
    Vind het alle twee top programma's maar Brainiac toch het voordeel van de twijfel.

8. --<)Sandro(>--

--<)Sandro(>-- The Green Maker

Leuk Bevonden:
    0
    In mythbusters, dat ze die bevroren kippen weg schieten, egt geweldig 8)

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Wist je dat MythBusters ook doordeweeks komt van 20.00 tot 21.00 ? ;)

Ik kan niet kiezen alleen Brainiac vind ik wel weer leuke wetenschap.

10. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo'n geweldige thread:mad: , kan wel een slotje op_0/ .

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    erm, pint glas, zo'n sport drank flesje met een dop die om hoog kan
    bruistabletten, afwas middel en warmwater in het flesje. dop dicht, en o pde kop in dat pint glas
    even schudden en wachtten :D

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

Nou bedankt voor deze 'niet zo'n geweldige post' en totaal nutteloze post en wannabe mod post.

* report

13. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allebei wel leuke programma's opzich. Hoewel ik bij mythbusters toch veel meer het idee dat ze echt weten wat ze aan het doen zijn en echt dingen wetenschappelijk willen testen. Bij brainiac heb ik altijd het idee dat ze het alleen leuk vinden als dingen opgeblazen worden en minder geven om de wetenschappelijke uitkomsten van een expiriment. Ik vind Mythbusters daarom leuker.

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en wat is er mis met dingen opblazen?
    dat zeggen ze zelf ook, dat ze dingen opblazen omdat ze dat leuker vinden :D

15. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ja dingen opblazen is cool. Net als: You can actually stop Rock 'N Roll *)

Dat biljarten is vet. Dat als je pot word er iets opgeblazen ( caravan bijvoorbeeld ) en telkens weer een andere manier van opblazen :p

16. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Mythbusters is erg geweldig, ze zijn gewoon briljant. Met Brainiac heb ik helemaal niks. Je moet techniek niet eenvoudiger maken dan het is.

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen dat dat herhalingen zijn van andere seizoenen? En elke zondag is een compleet nieuwe aflevering...?

18. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik vind allebij de programma's master.
    Maar ik heb helaas zobeetje alle afleveringen van Mythbusters al gezien

19. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ja zondag zijn altijd de nieuwe maar soms is het wel leuk om een gouwe ouwe of eentje die je gemist te zien.

Maar ja, ik vind zowel Brainic als MythBusters geniaal :cool:

20. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    braniac = alles laten ontploffen
    mythbusters = sirieus iets onderzoeken , en daarna laten ontploffen:9

allebei geweldige programma's ! _O_ _O_

Deel Deze Pagina