1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Nikita

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door DutchMada, 30 okt 2010.

  1. DutchMada

    DutchMada Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Deze serie is echt goed, ik zet hem in het straatje Dexter, Entourage, Boardwalk Empire, dus ik zou het een kans geven :9

    Het verhaal:
    De serie gaat verder waar La Femme Nikita was gebleven , ze is bedrogen door “Division” een geheime organisatie door wie ze opgeleid was als spionne en moordenaar. Nu na 3 jaar is Nikita uit op wraak, ze maakt duidelijk aan haar voormalige bazen dat ze zich door niemand laat stoppen (of zou Michael haar toch kunnen overtuigen?). Division gaat gewoon door met het rekruteren van nieuwe jongen mensen, ze wissen hun verleden en leiden ze op tot efficiënte moordenaars.
    De nieuwe Nikita wordt gespeeld door de aziatische Maggie Q. Shane West zal de rol van Michael spelen en Lyndsy Fonseca (van Kick-Ass) speelt Alex, een nieuwe rekruut van Division.

    Hoofdrollen
    Maggie Q – Nikita
    Lyndsy Fonseca – Alex
    Shane West – Michael
    Aaron Stanford – Birkhoff
    Ashton Holmes – Thom
    Tiffany Hines – Jaden
    Melinda Clarke – Amanda
    Xander Berkeley – Percy

    Er spelen ook mooie damens in zoals de 2 hoofdrolspeelsters:
    Lindsey als Alex
    [​IMG]

    Maggie als Nikita en Lindsey
    [​IMG]

    Om een kleine indruk te geven van de serie heb ik een preview voor jullie:
    Preview van de serie:


    Waar te kijken?
    Internet

    Het is gewoon elke week weer wachten tot je de volgende kan downloaden.
    Dat maakt het gewoon een goede serie. De serie is elke donderdag op internet te vinden *)

    Heeft iemand al ervaringen met deze serie en zijn deze ook positief?
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm not impressed. Doet me beetje denken aan Burn Notice, maar dan zonder de humor.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is het Kick-Ass meisje! :eek:
     
  4. DutchMada

    DutchMada Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk de eerste aflevering, ik denk dat je dan de rest ook wel gaat downloaden *)

    Het is echt niet zo'n goedkope serie, ookal lijkt het nu misschien zo. Het is echt kwaliteit
     
  5. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Als Nikita in dat straatje zou wonen zou de rest van de buurt gelijk verhuizen.

    't Is vermakelijk maar HBO/Showtime/AMC kwaliteit levert The CW echt niet af (wat overigens ook te zien is).
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    De preview ziet er wel vet uit :D
     
  7. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch was de " oude" nikita beter, peta wilson heette ze geloof ik.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ben het met Jan eens. Leuke serie, maar hoort zeker niet in dat straatje thuis ;)!
     
  9. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben deze ook aan het volgen. Hoe verder in het seizoen je komt, hoe beter de afleveringen worden vind ik! Veelbelovend in ieder geval. :)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    8)

    WTF hebben Dexter, Entourage en Boardwalk Empire met elkaar te maken? Je had geen 3 verschillendere series kunnen noemen denk, dit is compleet anders 8).
    Wat moet ik me van de serie voorstellen? Komedie? Drama? Mysterie?
    Niet echt duidelijk met zo'n vergelijking.

    Edit: o ik zie dat het al anderen was opgevallen. Excuses.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  11. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat hij vergelijkt op inhoud? Hij vergelijkt op niveau van vermaak (wat natuurlijk subjectief in plaats van objectief is). Als je iets over de inhoud wilt weten, kijk je de trailer die bovenin staat. ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  12. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de originele serie niet gezien maar na de eerste 3 eps van deze serie gezien te hebben kan ik niks anders constateren dat het prima vermaak is.

    Simpel verhaaltje en bijna non stop actie en dat trek ik altijd erg goed ^^
     
  13. DutchMada

    DutchMada Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, ik doelde op het niveau.

    Het verhaal is goed te volgen, achtergrondverhaal is simpel. Maar het is niet voorspelbaar.
    Maar een serie als Dexter heeft ook een simpel verhaal, maar er gebeuren gewoon dingen in die ook onvoorspelbaar zijn.

    Het is echt een prima serie, het geeft veel vermaak. En dat wilde ik graag met jullie delen :)

    Ik ben blij dat mensen die de serie kijken tevreden zijn *) Misschien gaat de serie nog leven op xboxworld :b: Ik heb zelf de orginele serie ook niet gezien. Maar dat hoeft ook totaal niet. Het verhaal is na 2 episodes toch wel erg duidelijk. Het mooie is dat alles steeds duidelijker wordt. Waardoor de serie een bepaalde spanning krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de originele Nikita helemaal gezien dus ik heb wel interesse. Ik wacht alleen wel tot de serie echt loopt en misschien wel geëindigd is. Nooit leuk om een serie te volgen en er achter te komen dat die datzelfde seizoen of 1 later al geannuleerd wordt met mogelijk geen echt einde.
    Naja bla bla bla, eerst 20 andere series nog en dan kijken we er nog eens naar. :)
     

Deel Deze Pagina