1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] NOS Studio Voetbal

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door WinterBase, 22 apr 2012.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [​IMG]

    Naar aanleiding van andere TV topics, ook een eigen topic voor Studio Voetbal.

    [​IMG]
    NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt.

    Een regelmatig terugkerend element in het programma is de 'elleboog van de week', waarin televisiebeelden van vermeende elleboogstoten worden besproken uit de wedstrijden van de voorgaande week.​

    Presentatoren

    [​IMG]
    Jack van Gelder​


    [​IMG]
    Tom Egbers (1e reserve)​


    [​IMG]
    Toine van Peperstraten (2e reserve)​


    Analytici

    [​IMG]
    Jan van Halst​


    [​IMG]
    Ronald Waterreus​


    [​IMG]
    Youri Mulder​


    [​IMG]
    Jan Mulder​


    [​IMG]
    Tom van 't Hek​


    [​IMG]
    Arno Vermeulen​


    Website
    [​IMG]

     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Waterreus is de nieuwe Youri Mulder. :9
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je gaat de hele TV gids af? :p
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sjek van Gelder wordt met de dag bruiner. Vieze man.

    Heb trouwens medelijden met de jongen op de achtergrond van de Barbera Barend-gif. Zal nooit een slokje nemen, hoe lang je er ook naar kijkt.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Studio Sportzomer gaat weer awesome zijn, kijk nooit naar VI of andere programma's over voetbal. Blabla, care. Maar tijdens het EK en WK is het gewoon een must om te kijken voor en na een wedstrijd. Muziek is altijd geweldig, benieuwd wat we dit keer krijgen.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand LuckyTV gezien bij DWDD?

    How Black Is Jack? Hahah briljant _O_
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bij het vorige WK steeds naar de NOS gekeken en VI Oranje zo af en toe. Spijt als haar op m'n hoofd van. Ik vind de NOS echt gaar. Dit jaar alleen VI Oranje en de wedstrijden op de andere zender :cool:
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik word echt helemaal leip van die Jack van Gelder. 8)

    Jan van Halst zegt dat Van Bommel een geweldige wedstrijd speelde op het middenveld. Komt hij met zijn snelle afkappen:
    "Ja, hij speelde echt goed hè, ja, ja, uhm.. hij heeft alweer z'n vierde gele kaart hè!"..

    :lol: :emo:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, dat mag ook wel eens gezegd worden. :+
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij beaamde Jack zelf ook wel dat v Bommel ook een prima wedstrijd speelde.

    Ik stoor mij sowieso al een tijd aan dit programma, allemaal naïevelingen die alleen maar over hun eigen clubje kunnen praten en geïrriteerd zijn als het over een andere vereniging gaat. VI gaat gewoon nergens over, ik kijk er naar om weer eens te lachen maar ook daar hebben ze duidelijk hun eigen voorkeur voor bepaalde spelers en clubs.

    Het is wachten totdat er weer een kwalitatieve voetbalprogramma op tv komt.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Studio Sport zijn een stelletje debielen die proberen om het (itt. VI) serieus te houden en te discussieren, maar omdat er altijd minimaal 3 à 4 simpele zielen aan tafel zitten is dat gewoon niet mogelijk. Zie Waterkneus (PSV'er, ik weet het), Arno Vermeulen (:emo:), Sjek van Gelder, Jan Mulder en Tom van 't Hek. Wat een niveau..

    VI probeert juist grappig te zijn, maar na één seizoen is de lol er eigenlijk ook wel grotendeels vanaf. René verzint echt vanalles bij elkaar om even later het hardst om zijn (eigen) grap te lachen. Het eerste seizoen was het nog wel eens spontaan, maar nu lacht hij gewoon iedere minuut een keer uit volle borst en heeft iedere andere 'acteur' daar ook z'n eigen rolletje. Echt verschrikkelijk.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    VI is een karikatuur van zichzelf geworden. Hoe die vd Gijp met superlatieven gooit als een Ozil 20 meter met de bal dribbelt en scoort. Als een Maher dat doet dan is het maar een beetje geluk, laten we dan niet eens praten over de verdediger waar die tegenover staat :F: Ik kan het helaas niet serieus meer nemen. Hoe gek het ook klinkt, Kraaij Junior is een autist eerste klas maar je zou bijna zeggen dat die nog het meest met zinnige opmerkingen komt tussendoor.
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Het is weer eens de Jack van Gelder show hoor :emo:
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat dan?
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Het gebruikelijke geneuzel van die flapdrol. Daarbovenop ging ie vrolijk nog eens zijn eigen tweets voor zitten lezen 8)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lol, ik begrijp het al. Maargoed, ik kijk al een langere tijd geen Studio Voetbal meer. En maar goed ook denk ik. :+
     

Deel Deze Pagina