Net even gekeken op UG. Damn dacht dat die Matsoe Matsoe dood was man. Stikken in ze eigen kots. Kabouter is echt de lekkerste.
Nee, maar ik stel me in het echt ook niet voor met "Hey, ik ben Dusky Demon NL". (uitzonderingen daargelaten)
Jij hebt geen bijnaam? Zelf word ik al sinds groep 6 Hoosie genoemd, m'n bijnaam, en een hoop van m'n vrienden hebben ook bijnamen. In m'n 1e jaar op m'n opleiding kenden een aantal mensen uit m'n klas alleen m'n bijnaam!
Jokertje stelt zich ook voor als Robert, dus wees gerust. En in mijn vriendengroep loopt ook het merendeel met een bijnaam die je soms roept .
In mijn vriendengroep heeft iedereen wel een bijnaam of afkortende naam, behalve ikzelf Ik snap het probleem daarover ook niet. Sterretje en die Matsoe Matsoe (?!) maken wel de show
Matsoe Matsoe.. ik weet niet wat het betekent maar het klinkt wel kicken. Als je zo iemand voorbij ziet lopen en je zegt 'Kijk daar gaat Matsoe Matsoe!'.. klinkt kicken toch?!
Bijnamen zijn tof. In ons voetbal elftal hebben we ook wat bijnamen als Boer, Clown, Ali (ik), Osama en Blackie, haha. Bibi is zeker de beste, heb gisteren voor het eerst de aflevering gekeken die dus op TV was. Vond het niet zo grappig, eerder sneu. Die gast ook echt met z'n noteblokje.
http://www.nu.nl/achterklap/2330395/carlo-boszhard-wil-oh-oh-cherso-imiteren.html Carlo Boszhard wil Oh Oh Cherso imiteren Uitgegeven: 10 september 2010 08:33 Laatst gewijzigd: 10 september 2010 08:33 AMSTERDAM - Carlo Boszhard wil de Hagenezen uit Oh Oh Cherso nadoen in de TV Kantine. De presentator is een van de vele Nederlanders die zich kostelijk amuseert met de realityshow. "Jokertje nadoen is natuurlijk heerlijk."
Vond de tweede aflevering wel een stuk minder leuk dan de eerste. Ze moeten die mensjes echt baantjes geven waarbij wat meer gebeurt.
Serieus niet? Bij ons heeft ook iedereen een bijnaam, dat is niet zo vreemd hoor. Mijn vriendengroep: Jazz, Beat, Morefield, Vosje, Showy, Ent en Cooze.