Echt.. wát een dude! http://www.rtl.nl/(/reality/ohohcherso/kandidaten/)/reality/ohohcherso/kandidaten/robert.xml
Echt hilarisch die gast. Het zal je zoon zijn.. Sowieso bij al die jongens en meiden. /edit: het staat al op RTL Gemist
Die jongens zijn fout, maar okee kan ik nog enigzins begrijpen (jong &geil op een eiland vol gewillige vrouwen) , maar die meiden zijn wel heel erg met als toppunt barbie. Als dat mijn dochter was zou ik mezelf castreren om te zorgen dat er niet nog 1 op de wereld kan komen.
Ff quoten: Als ik op kreta ben eet ik eigenlijk alleen frikandellen, kroketten en patat. Haha. Nee ik eet eigenlijk geen vlees, alleen salades, patat en gambas. xD Hoe dom kan je zijn, je zin klopt niet eens.
Dat zal dan ook gedeeltelijk aan de opvoeding liggen dat gedrag van haar.. Dus denk dat die ouders meer zoiets hebben van: 'Oh yes, mijn dochter komt op tv' !!
Maar volgens mij krijgen ze iets van 1000 euro per dag/avond mee om van rond te komen met z'n alle. Dus zal nog wel leuk worden de komende paar afleveringen!!
De mooiste vond ik toch: "Om mij te versieren moet je van goeie huize komen, gewoon lief... Ja, bij mij hoef je eigenlijk niet veel te doen, ik ben zo ingepakt eigenlijk"
tering, in Chersonisos kom je met 50 euro per dag al rond joh.. Zuipen kost daar niks. @Modder: die was prachtig inderdaad.