1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Oh Oh Cherso

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dyonko, 2 sep 2010.

  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach heb ik wel een keertje gehad. Raakte een tijd terug in gesprek met een meisje, en voor ik het wist begon ze te praten over allerlei persoonlijke vervelende zaken en dood en verderf etcetera. Die spoorde volgens mij ook niet echt8)
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Na die eerste aflevering dacht iedereen dat Jokertje de held van de serie zou worden, maar hij blijkt toch maar een beetje een soft, verlegen, onverstaanbaar jochie.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar hij heeft wel een hele stoere tepelpiercing!
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij is hij nog steeds de held hoor. Vind jij hem niet lomp genoeg?
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf matsoe matsoe de topper vinden , is gewoon zichzelf en heerlijk droog.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Haha geweldig dit ook, je herkent zo veel.

    Die dude van de Ocean Beach Club waar Bibi 'ruzie' mee had (aansteller 8) ) op 23:25, zijn we ook vaak door aangesproken om in zn tent te komen.

    Die fotograaf in volgende week (25:54) hebben wij overdag nog dikke ruzie mee gehad (is een Griek). Hij zat een chick in de zee te fotograferen, toen ging ik met een maat van me erachter staan en ook poseren. Hij flippen en wijzen en schelden dat we wegmoesten. Dus wij weg. Loopt ie later langs de rotsen weer langs ons, begint ie weer tegen ons te schelden. Maat van me: hou toch je kkbek jonge! hij, wopt z'n peperdure camera achter z'n schouder, balt z'n vuisten: YOU WANNA FIGHT?!? Geniaal. Uiteindelijk kwam ie niet omdat we in de zee stonden en hij met z'n peperdure cam de zee niet inging natuurlijk. :+

    Toch leuk zo. :+
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    www.telegraaf.nl
    ma 27 sep 2010, 13:10

    'Oh Oh Cherso's Barbie krijgt klappen'
    AMSTERDAM - UPDATE - De Haagse Samantha de Jong, beter bekend als Oh Oh Cherso's Barbie, zal na dit weekend nóg minder met Amsterdammers te maken willen hebben dan voorheen...



    De opvallende blondine zou vrijdag op de boulevard van Scheveningen in elkaar zijn geslagen door een groep mensen uit de hoofdstad. Barbie zou na de aanvaring zelfs een bezoek hebben moeten brengen aan het Bronovo ziekenhuis, meldt website Showbiznewz.nl. Barbie zelf ontkent ten stelligste dat ze in elkaar is geslagen. "Het is gewoon weer een opgeklopt verhaal", zo laat een woordvoerder van RTL 5 weten.

    In één van de uitzendingen van Oh Oh Cherso stak Barbie niet onder stoelen of banken een hekel te hebben aan Amsterdammers en dat zou er nu net de reden van zijn geweest dat ze klappen heeft gekregen.

    Behalve lichamelijke verwondingen zou het met de mentale toestand van Barbie ook niet zo goed gaan; door het incident zou ze te bang zijn om zich nog te vertonen op evenementen of andere geplande optredens.
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee, die was namelijk al prima in orde... :emo:
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha had ik ook een keertje, dat was een meisje dat tot haar 15de in Australië had gewoond, ik ging met haar buiten zitten praten en toen begon ze over haar problemen met alle jongens in Australië te praten van; I smacked him in the face like so hard ja je had het moeten zien I said like fuck you bitch and he ran of ja echt waar wat een dickhead.
    Ik wist niet hoe snel ik weg moest wezen8)
     
  10. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer Matsoe Matsoe Met Zijn Kabourtje, Barbie In Dr Sterretje Snipert, Staat Little Princess Mooi Voor Jokertje.
     
  11. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Schijnt niet waar te zijn :emo:
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Maar.. maar het komt van de Telegraaf!
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hahaha iemand jokertje vanmorgen gehoord bij Radio 538? Hij ging oh oh den haag spelen op z'n trompet!:lol:
     
  15. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    :lol: i lol'd!
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoelaat dan? want toen ik om half 8 luisterde wou hij niet spelen en was hij net wakker gemaakt.
    dan kan je hem nog minder verstaan 8)
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ze hebben hem daarna nog een keer gebeld en toen heeft ie wel gespeeld. Weet alleen niet hoe laat het was, maar bij het einde van het programma lieten ze het nog een keer horen:)
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    awww kut dat ik dat gemist heb :p
    voor de aflevering van vanavond lichtte jokertje een tipje van de sluier:
    gluren..... dus....
    en hij zegt dat matsoe matsoe gek gaat doen, dus dat gaat goed komen :D
    zeker voor de matsoe matsoe fans hier 8)
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb je de reacties ook gelezen :p
     

Deel Deze Pagina