1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Oh Oh Cherso

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dyonko, 2 sep 2010.

  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke, sterretje is ook nog wel lache. Die andere 4 kun je er uit gooien. Van mij kan je op vakantie nog gekkere dingen filmen dan van wie er nu in dit programma zitten. En ik denk dat je van heel veel mensen gekkere dingen kan filmen. Maarja, hun zitten er nou eenmaal in dus moeten we maar genieten van matsoe matsoe en co :)
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Elize heeft naar mijn mening nog de minste toevoeging gehad. Enige keren dat je haar ziet is tijdens die interviewtjes...
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd, ze is te normaal. Bibi komt in beeld omdat ze heimwee heeft. Een setje vanaf dag 1 is ook gewoon niet leuk, word tijd dat 1 van de 2 vreemd gaat maar dat gebeurd niet want ze zijn nog samen op dit moment(en ze stappen niet).

    En nu sterretje een vriendin heeft moet je ook nog maar is afwachten of dat positief gaat uitpakken!
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    In het begin zat ik mij echt ziek te lachen. Maar nu wordt het toch steeds saaier en saaier. Komt vooral door die Sniper, hele tijd kleffie en beffie en wilt beetje de macho uit hangen wat mij sws niet aan staat. Jokertje, Matsoe matsoe, Star en Barbie horen er gewoon in. Echt van die schoffies, die andere zijn te 'lief'
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Straks om 22:30 op RTL4 kijken!
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Is dat niet wat hem juist zo grappig maakt?
    Ik vind Jersey Shore ook niet geweldig hoor..
    Afgezien van wat scenes zoals:
    [​IMG]

    _O_
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ook al is Snooki fucking irritant, het is toch echt niet normaal om een vrouw te slaan=( Of vind jij van wel?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik ken dat hele mens niet zeg. Ik vond het iig schitterend, die punch :lol:.

    En dat 'of vind jij van wel' slaat natuurlijk nergens, ik zou nooit een vrouw slaan..
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    WTF, Barbie heeft een vriend? :lol:
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pics 8) Man o man, daar wil je niet dood op gevonden worden.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Kijk RTL 4, ze zijn op bezoek bij Barbie en Joker. En nee, ik heb geen pics, maar ze zei het. :lol: Hoe kansloos moet je dan zijn. :+
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hha okee, heb tv al aanstaan. Rtl4 is niet bekijkbaar via internet :')
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Voor wie de serie niet zo volgt hier een samenvatting :+

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Kortom, de enige van we we nog heul heul heul weinig hebben gezien is Elize. Geniale samenvattingen trouwens:cool:
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Samenvatting is zeer handig aangezien ik alleen afl. 1 heb gezien :) Elize zou ik graag wat meer van zien, leuke meid.
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Gerrit :lol:
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Hahaha geniaal dit!
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Matsoe Matsoe wil geld zien

    Matsoe Matsoe uit Oh Oh Cherso vindt dat hij te weinig geld krijgt van RTL. "Met zulke hoge kijkcijfers mag er toch ook een beloning voor ons zijn."

    "Ik baal ervan. Zonder ons hadden de producers en RTL dit succes niet. Het zou aardig zijn als je je zakken vult, dat je dan ook wat aan de deelnemers geeft."

    Ook de vader van Matsoe Matsoe, die eigenlijk Joey heet, wil wel wat meer geld zien. "Als de grote mannen van de productie de knaken hebben verdeeld, ben ik benieuwd wat er overblijft voor de pikkies."

    De Haagse droogkloot sluit een vervolg echter niet uit. "Als de producers van Oh Oh Cherso met een nieuw idee komen, pak ik het lekker aan." Naar verluidt wil RTL een wintersportvervolg maken.

    Bijbaantje
    Hoewel hij van de programmamakers te weinig geld krijgt, komt Matsoe Matsoe financieel wel aan zijn trekken. Hij is samen met zijn collega's in te huren voor feesten en partijen. "We maken dan een showtje. Samen hebben we een single ingezongen en daarmee treden we op." De Haagse belhamels kosten 4.000 euro per uur.


    ===
    haha welkom in de grote mensen wereld _0/
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    :lol:

    Vanavond is het weer zo ver trouwens \o/
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lekker kansloos weer. :+ Die gast is te dom om te beseffen waarvoor hij heeft getekend. :emo:
     

Deel Deze Pagina