Ik heb het een aantal keren gezien en vind het wel ok. Alleen kijk ik het niet vanaf het begin zoals bij oh oh cherso , je hebt dan minder een klik met de personen.
IK DENK DAT MATSOE-MATSOE GEWOON BLIJFT. AAN HET EINDE VAN DE AFLEVERING ZEI DIE VOICE-OVER OOK VAN 'EN GAAT MATSOE-MATSOE ÉCHT WEG?' NOU BIJ ZO'N CLIFFHANGER WEET IK HET WEL. EDIT; VALT HET IEMAND ANDERS OOK OP DAT ZE AL 2 NUMMERS VAN MUSE HEBBEN GEBRUIKT? =D RESISTANCE EN UNITED STATES OF EURASIA
Ze gooien ook nummers van The Arcade Fire's the Suburbs nogal erg vaak doorheen. Vre-se-lijk ontoepasselijk.
Ohja [yt]oN-6fjVU5XE[/yt] Vanaf 14 seconden. Tehtehtehtehtehtehtehtehtehteh ah, je kent hem wel natuurlijk.
Whaha, die mensen die hier vinden dat Tony slecht draait of erom lachen dat hij in de lucht keek. Internet warriors Moet zeggen, ik houd wel van dance muziek en 't laatste nummer was ook nice. Lijkt mij niet dat 't moeilijk is om je erin te verplaatsen dat als je al lang graag als DJ werkt en dan eindelijk kan draaien, dat het dan een feest is. Hij bleef imo nog best nuchter en laidback. Wat dit voor hem is, is euhm, als een groot liefhebber van Lamborghini zijn eerste rit mag maken in zo'n auto en dan op de Nürnburgring, of als BMW fan je eerst echt nieuwe BMW .