Ik denk dat ik hier best wel het recht heb om te zeggen dat ik zijn nummerkeuze onwijs slecht vond, ik ben immers zelf ook dj.. En tja die laatste plaat, je gaat toch geen hardstyle draaien op een housefeestje.. En draai dan tenminste een beetje een fatsoenlijk hardstyle plaatje, in plaats van de hardstyle remix van het verschrikkelijke 'Let the bass kick'..
Ik weet niks van het draaien af ofso, maar is het niet zo dat je gewoon een beetje standaard nummers daar moet draaien wat het publiek al lang kent? Het lijkt mij dat dat het beste is voor op Star Beach.
Die gasten gaan op alles los, zijn toch stom dronken. Ik zou juist proberen je eigen stijl te draaien en kijken wat men ervan vindt, merk je dat ze het niet geweldig vinden dan gooi je er gewoon een plaat door waarvan je zeker weet dat ze het top vinden.
Zulke nummers doel ik wel op , als je dan een 'smack my bitch up' draait gaan mensen echt wel los omdat ze het kennen.
In 1 aflevering zingt matsoe een liedje in het huis volgens mij.. Echt een minuut lang. Tony haakt later erbij in.... Weet iemand welk liedje ik bedoel?
vind het tot nu toe wel een leuke aflevering hoor matsoematsoe dat zn snorkel uit zn broek hangt haha en wtf @ tony die deo in zn gezicht spuit