[tv] Orange County Choppers!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 11 jul 2004.

1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk hier altijd naar!
    Die gasten maken echt zulke mooie motoren he en ze laten het zien hoe ze het doen echt vakmannen!
    De motoren kosten vanaf $ 60.000 tot $ 120.000 maar als je de duurdere pakt dan heb je motoren waarvan er maar 1 op de wereld van is en die heb jij dan !
    Check hun eigen website ! door HIER te klikken !
    Staan nog meer motoren op (kon niet meer afbeeldingen hier zetten).
    Ze bouwen ook nog normale choppers die zijn dan wat goedkoper.
    Ze werken er met ongeveer 6 man maar Paul Junior doet altijd de speciale motors bouwen en die zie je dan op Discovery !
    Wie kijkt er nog meer naar dit programma?

Het is ook wel grappig als vader en zoon ruzie krijgen :cool:

Het is op Discovery te zien , de zendtijden zijn verandert maar hou het in de gaten is mooi om te zien !

Hier een paar plaatjes :

De FIREBike als eerbetoon aan de omgekomen brandweermannen van de ramp met de wtc's

The Lizzard

Vader en zoon ( de eigenaars van OCC )

[​IMG] THE BLACK WIDOW

Nog een afbeelding van The Black Widow

de JETBIKE

Nog een afbeelding van de JETBIKE

De Statue Of Liberaty Bike

v.l.n.r Mikey teutil, Paul teutil Senior ( de eigenaar van OCC ) en Paulie Junior Teutil ,bij de werkplaats.

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  2. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Vertel me alsjeblieft dat je weet dat het choppers is, ik kijk iig ook altijd naar OCC...

3. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    lol sorry typfout :$
    Zo alles is aangepast !

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  4. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die Stealth Fighter Bike duidelijk het mooist :p

Niet dat de rest dat niet is ofzo _O_

5. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf alle afleveringen ongeveer 3 keer nu gezien, en ik zit ze nu weer allemaal te kijken voor de 4e keer. Het blijft geweldig om te zien hoe die mensen met het grootste gemak zo'n idee krijgen voor een theme bike. Vooral die stealth chopper was wel heel erg gaaf, jah!

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    is inderdaad een een supervet programma (Was een tijdje terug toch de hele dag op discovery?) Die jetbike vind ik zelf trouwens de mooiste. En hier is nog een leuke link voor de rc liefhebbers http://www.racinghardcore.com Op die site staan wat foto's van Hardcore racing bij OCC met de door Hardcore racing gemaakte OCC MGT 8)

Hardcore racing MGT schijnt zo rond de $10.000 te kosten 8)

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    ik kijk het soms... is af en toe wel leuk :)

8. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze ook allemaal al een paar keer gezien! Het is gewoon echt tof indd... Maar de comanche bike hadden ze vind ik nog net iets meer tijd in moeten stoppen want doordat gerush is ie niet zo ultiem geworden als ik had gehoopt.... Maar hijs nog steeds uber vet :p

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Heb alle afleveringen minstens 3 keer gezien. Vorige week was marathon, hele dag op discovery :cool:

Maar tis net alsof ze niet alle afleveringen hebben uitgebracht. Is nooit een echt eind aan de serie geweest. Is wat jammer. Had graag nog wat meer afleveringen gezien :9

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Laatst was het een OCC weekend ofzo, het hele weekend stond mijn T.v op Discovery :D

11. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    heb gister voor het eerst gekeken, wat een pracht motor word dat, wel fun om te zien hoe ze dat maken en de andere problemen :)

12. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    kijk er ook wel s naar, het is wel tof, alleen soms ben je dat gezeik tussen die vader en zoon wel s zat

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Heb 4 juli heel de dag American Chopper gekeken :cool:
    Normaal komt het op vrijdag om 11 uur maar dan ben ik vaak weg dus dit was de perfecte uitkomst om heel de dag van vette choppers te genieten.
    Black Widow en de Discovery Bike zijn wel m'n favorieten, echt brute machines!

14. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah.

Die Pa ken afentoe echt zeiken over het tijdschema enal maar die gasten krijgen het toch nog altijd op tijd af !

15. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja van dat geruzie wordt ik indd ook altijd wel moe... Maar dat ze het gewoon elke keer weer af krijgen..... 8) Die comanche bike was nog wel het ergst tot een paar minuten voor de presentatie was ie nog niet af :eek:

16. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel een coole serie, maar na alle afleveringen 3 keer gezien te hebben, hoop ik toch wel dat er weer een nieuwe serie aan zit te komen...

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die vader is inderdaad vervelend, doet altijd of ie hard werkt en de rest niks doet terwijl ie zelf het vaakst achter zn bureautje zit te sloepen of te beroerd is om te helpen. De zoon houdt het dan nog goed uit daar, zou denk niks voor mij zijn de hele dag gezeik naar je oren terwijl je hard werkt. Maar goed, doen ze ongetwijfeld ook om het programma beetje op te krikken, anders was het vast een saai en suf programma. En verhoogd de druk waardoor tijdschema's gehaald worden en er prachtige bikes uit voortkomen.

18. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Die pa zeikt altijd over de tijdschema's maar elke keer halen ze 't weer ;)

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hehe hij gooit ook met zware dingen 8)

20. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ;)
    En dan zijn ze net lekker bezig met die motoren moeten ze alles ineens op gaan ruimen van die ouwe 8)

Deel Deze Pagina