[TV] Peking Express 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 4 mrt 2005.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Peking Express is een spannende televisieserie, waarin acht koppels al liftend binnen 12 etappes van Peking naar Bombay moeten zien te komen. Om rond te komen krijgen zij een budget van 1 Euro per dag!!! De route gaat door China, de hooglanden van Yunnan, de Himalaya in Nepal, Mahda Pradesh, Rajastan tot uiteindelijk Bombay in India. Gebieden die nou niet bepaald overlopen van westerse gemakken. Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam en geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duo's zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs. Geproduceerd door de makers van Expeditie Robinson en gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos Van Acker.

Aanstaande zondag begint de eerste aflevering van het tweede seizoen Peking Express. Waar de deelnemers vorig jaar nog een barre tocht van Moskou naar Peking moeten maken, nu gaat de reis al liftend van Peking naar Bombay.

Vorig jaar heb ik Peking Express al fanatiek gevolgd, ik kijk dan ook erg uit naar dit seizoen. Ik ben benieuwd wat voor nieuwe elementen de programmamakers hebben toegevoegd - bij Expeditie Robinson is ze dat elke keer erg goed gelukt. Sowieso zorgt de Himalaya-route voor een enorme uitdaging voor de deelnemers lijkt me.

Wie is er nog meer zo enthousiast over Peking Express en kijkt ook al naar aanstaande zondag uit? :)

Peking Express dus, vanaf zondag 6 maart
    Net 5
    20:30-21:45

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik vond het altijd wel grappig, maar van Expeditie Robinson kon ik meer genieten:) Op een of andere manier kon ik me denk ik bij ER altijd beter inleven met die personen daar denk ik...

Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga het cker weer volgen... Ben er helemaal verslaafd aan (net zoals aan Expeditie Robinson)

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Eerste aflevering was gistere hier in België:
    hehe ik zeg niks
    Het is zoals vorige keer weer prachtig gemonteerd. De rest moet je zelf maar uitzoeken.

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel ok, expeditie robinson is echter veel beter :)

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heb nog nooit van Peking Express gehoord, maar zoal ik begrijp is het een klein beetje te verglijken met The Trip op MTV wat ik persoonlijk wel leuk vond(seizoen 1 en :cool:.

Dus ik ga zondag wel een kijken maar het was wel net zo makkelijk geweest als je gelijk zender en tijd gepost had Darkwing :)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Destijds wel eerste aflevering bekeken, maar het concept stond me niet geheel aan. Wel zal ik proberen de eerste aflevering te checken, van dit tweede seizoen. Je weet het immers nooit :) Sowieso ben ik zelf meer een geniet van Expeditie Robinson, maargoed :).

8. Casperge

Casperge Guest

YES!!!!!IK wist niet dat het weer begon :9

Ik hoop allen op betere winnaars dan Reinier en die blonde :p

9. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke gaat PE zeker kijken, vond het vorig jaar echt leuk. En idd, de himalaya zal een echte uitdaging worden voor hun. Al moet ook ik zeggen dat ik ER beter vind

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Een vriendin van mijn zus speelt erin deze keer. Roelien heet ze, denk ik.

11. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zeker weer kijken echt een topprogramma.
    vooral die reinier van vorig jaar, al denk ik terug aan die reinier lig ik helemaal in een deuk.
    echt een mongool was die vent, gaat hij voor een auto staan zodat ze stoppen, stopt de auto wat doet reinier hij vraagt niet of hij mee mag, nee reinier gaat meteen in de auto zitten echt grappig.
    verheug me er nu al op *)

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Whaha oeps, in mijn enthousiasme totaal vergeten te vermelden :eek:

Vergeef mij, maar bij deze:

Vanaf zondag 6 maart
    Net 5
    20:30-21:45

Zal het ook ff in de first post editen :)

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Correctie: Ze heet Jorien. |:-
    Ik ken haar ook niet zo goed:)

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    jaja... leuke aflevering

Krieke: je bent te goed voor deze wereld

Partner van Krieke: soms :+

15. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    hmmmmz....

*gaat naar peking deze zomer_O_( en shanghai en guan ofzo en nog meer) dus ik ben dit wel aan het volgen kijken of ik alvast wat mooie plekken zie op de tv waar ik zeker naar toe wil, vorige serie vond ik ook heel gaaf om naar te kijken maar damn1 eur de dag is wel weinig. ben benieuwd hoe het verder gaat:).

16. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    vind t wel jammer dat er een andere nederlandse presentator is :mad:

die ernst-paul hasselbach was veel beter, net als in expeditie robinson...

17. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Was weer leuk PE, helemaal gaaf met Krieke en Nathalie, die elkaar voor het eerst zagen toen de expeditie begon :9. Volgens mij krijgen die op het eind nog wel wat met elkaar :D.

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind die Peking Express en Robinson vette prgrammas heb ze allemaal gevolgd.

19. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders wil ik wel wat met die Nathalie, ik hoop ook dat die twee winnen eigenlijk.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nathalie _O_

Deel Deze Pagina