Alle mooie spellen hebben tegenwoordig Pal 60 nodig. Dit is onze TV Code: Philips 42PF9936D-37 Plasma TV (42PF9936D) Ik weet dus niet zeker of hij wel PAL 60 aankan Als ik met PAL 50 in het hoofdmenu ga switchen naar PAL 60. Krijg ik voor 5 seconden goed beeld, daarna switched hij over naar een groen/geel/paars/blauw flikker scherm. Wat wel erg vreemd is wanneer ik de gele input voor video in de SIDE ingang van de tv steek krijg ik een zwart/wit beeld. En kan ik WEL op PAL 60 spelen. Maar ik wil natuurlijk gewoon KLEUR. Het is geen HDTV maar gewoon met de oldskool geel rood wit. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen wil graag spellen zoals Gears of War, Call of Duty 4 kunnen spelen Groeten Nappa
Het beste kan je je vraag in de centrale thread stellen. link Dan blijft het overzichtelijk. Vaak is een vraag al een keer gesteld en kan je je vraag terug vinden in het forum. Is het een korte vraag kan je deze altijd stelllen in: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4. Deze thread gaat daarom op slot. Ik heb even naar je post geschiedenis gekeken en het antwoord is daar ook een aantal keer gegeven. Je TV ondersteubd geen PAL-60