1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TV programma over games.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door salva, 29 jun 2003.

1. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Die presentator dan bij gammo, ECHT ZIELIG, die vent denkt dat ie net zo grappig is als de gasten bij Gamekings(die roelen trouwens) dat is ie dus NIET 8)8)

2. jeroen18xbox18

jeroen18xbox18 face my face

Leuk Bevonden:
    0
    die gast van gammo zecht ook altijd (doet ie na van gamekings) tot laterrrrr zielig

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ehhmmm... om nou te zeggen dat het humor-gehalte bij Gamekings ho(o)g(er) ligt dan bij Gammo weet ik niet (Gammo nog nooit gezien). Maar om nou te spreken van humor bij Gamekings :{ soms kan er bij mij een glimlachje af om de mongoliteit (is dat een woord? :confused: 8) ) van vooral die Skate... probeert zichzelf als hardcore-gangsta-nigga-clownish-mongoloide-presentator neer te zetten lijkt wel, maar het is gewoon triest... vandaar dat ik het alleen nog maar kijk voor de games-beelden...

nix tegen de PU, die hebben vaak goeie reviews. Maar Gamekings is wel zo pauper...

Imho geen enkel normaal gamesprogramma op de Nederlandse tv...

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het nog nooit gezien, maar ik d8 dat het een objectief programma is... ze geven alleen aan wat je als voordeel of als nadeel zou kunnen beschouwen, maar ze geven nooit meningen
    (heb ik gehoord O-) )

5. jeroen18xbox18

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad gamekings is soms (dat is een feit!!!) vet kinderachtig bvb zeggen ik bedoel zingen ze in koor. . . we hebben een prijsvraag we hebben een prijsvraag .Dan schaam ik me dood als mijn vader of moeder er bij zit.
    of die ene aflevering dat skate achter de computer zit en maakt ie van die rare naageluidjes.Hier nog een paar stomme uitspraken- check die shit-en-dope shit man-en-je weet toch.
    Gewoonweg superkinderachtige wannabee gamegangsters of zoiets

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is typisch Skate, die gast suchs. De PU + Gamekings zijn geweldig (op skate na dan8) )

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat het programma al een stuk serieuzer/leuker zou zijn zonder Skate idd..

8. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_

9. jeroen18xbox18

Leuk Bevonden:
    0
    skate mag er best zijn maar laat die kinderachtige humor maar van skate achterwege

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    + al z'n domme uitspraken

11. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal ervan dat Gamekings niet in brabant word uitgezonden.

Althans op de momenten dat Gamekings begint is The BOX hier al overschakelt op Discovery Channel..

Als ze nou eens een herhaling gaan uitzenden op het moment dat Brabant the BOX the zien krijgt. dat zou wel heel gaaf zijn.

Je kan het trouwens ook al downloaden, die show.. maar ja kwaliteit zal niet veel zijn en het is toch leuker om het voor de TV te kijken..

12. jeroen18xbox18

Leuk Bevonden:
    0
    koop dan de e3 dvd van gamekings (2 uur en 1 kwartier e3 momenten)

13. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    grr ik vergeet iedere keer te kijken. stupid me!

14. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    neem het dan op, heb je viderecorder?

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    het seizoen is toch alweer afgelopen??

toen ik het een keer zag, zeiden ze toevallig dat het 'alweer' :confused: de laatste aflevering was... :eek:

16. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alweer ja! Ze hebben nu namelijk 2 seizoenen gehad en hetwas 'alweer' de laatste aflevering van een seizoen. 8)8)

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik bedoelde dat ik nog geen andere aflevering had gezien :p daarom leek het erg snel...

maar ik herinnerde me net dat ik wel de E3 afleveringen heb gezien... maar dan nog steeds erg weinig afleveringen.. :{

18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    's avonds of 's ochtends?

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Persoonlijk vind ik Gammo leuker dan Game Kings, want GK is veels te veel gelul eromheen en dan zie je geen beelden van games, maar gewoon dat ze beetje met elkaar zitten te kutten...
    Ik wil gewoon lekker snel, duidelijk informatie over games, en gewoon 100% gevuld met beelden van de games...gewoon een stuk of 6-7 games per aflevering...af en toe een special ofzo...maar niet al die flauwe 'humor' van die wigga's...

20. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een wigga, eindelijk, altijd al willen zijn.

JJ

Deel Deze Pagina