Die presentator dan bij gammo, ECHT ZIELIG, die vent denkt dat ie net zo grappig is als de gasten bij Gamekings(die roelen trouwens) dat is ie dus NIET
ehhmmm... om nou te zeggen dat het humor-gehalte bij Gamekings ho(o)g(er) ligt dan bij Gammo weet ik niet (Gammo nog nooit gezien). Maar om nou te spreken van humor bij Gamekings :{ soms kan er bij mij een glimlachje af om de mongoliteit (is dat een woord? ) van vooral die Skate... probeert zichzelf als hardcore-gangsta-nigga-clownish-mongoloide-presentator neer te zetten lijkt wel, maar het is gewoon triest... vandaar dat ik het alleen nog maar kijk voor de games-beelden... nix tegen de PU, die hebben vaak goeie reviews. Maar Gamekings is wel zo pauper... Imho geen enkel normaal gamesprogramma op de Nederlandse tv...
ik heb het nog nooit gezien, maar ik d8 dat het een objectief programma is... ze geven alleen aan wat je als voordeel of als nadeel zou kunnen beschouwen, maar ze geven nooit meningen (heb ik gehoord )
Inderdaad gamekings is soms (dat is een feit!!!) vet kinderachtig bvb zeggen ik bedoel zingen ze in koor. . . we hebben een prijsvraag we hebben een prijsvraag .Dan schaam ik me dood als mijn vader of moeder er bij zit. of die ene aflevering dat skate achter de computer zit en maakt ie van die rare naageluidjes.Hier nog een paar stomme uitspraken- check die shit-en-dope shit man-en-je weet toch. Gewoonweg superkinderachtige wannabee gamegangsters of zoiets
Ik baal ervan dat Gamekings niet in brabant word uitgezonden. Althans op de momenten dat Gamekings begint is The BOX hier al overschakelt op Discovery Channel.. Als ze nou eens een herhaling gaan uitzenden op het moment dat Brabant the BOX the zien krijgt. dat zou wel heel gaaf zijn. Je kan het trouwens ook al downloaden, die show.. maar ja kwaliteit zal niet veel zijn en het is toch leuker om het voor de TV te kijken..
het seizoen is toch alweer afgelopen?? toen ik het een keer zag, zeiden ze toevallig dat het 'alweer' de laatste aflevering was...
Ja, alweer ja! Ze hebben nu namelijk 2 seizoenen gehad en hetwas 'alweer' de laatste aflevering van een seizoen.
ik bedoelde dat ik nog geen andere aflevering had gezien daarom leek het erg snel... maar ik herinnerde me net dat ik wel de E3 afleveringen heb gezien... maar dan nog steeds erg weinig afleveringen.. :{
Persoonlijk vind ik Gammo leuker dan Game Kings, want GK is veels te veel gelul eromheen en dan zie je geen beelden van games, maar gewoon dat ze beetje met elkaar zitten te kutten... Ik wil gewoon lekker snel, duidelijk informatie over games, en gewoon 100% gevuld met beelden van de games...gewoon een stuk of 6-7 games per aflevering...af en toe een special ofzo...maar niet al die flauwe 'humor' van die wigga's...