GK is veel beter dan Gammo, In Gammo krijgt die vent gewoon een papiertje voor zn neus gedrukt en moet et maar voorlezen.. In GK geven ze tenminste hun eigen mening! Ik heb liever minder beelden en weten wat voor spel het is en of het wat aan is dan veel beelden en geen goede indruk krijgen van wat het spel nou precies inhoud en of het wat aan is...
misschien dat de GK-crew het spel heel anders beleeft dan jouw... als zij het spel niet leuk vinden, wil dat toch nie zeggen dat jij het ook bagger vindt? bij Gammo krijg je een idee van een spel, en kan je zelf bepalen of het je wat lijkt.... (beste is natuurlijk allebei kijken
bij gammo hebben ze het ook vaak over oude spellen en bij gamekings bijna altijd over nieuwe spellen en bij gamekings gaan ze tenminste nog een keer ergens naartoe enzo...
Gamkings daarentegen doet net alsof ze oh zo stoer zijn omdat ze al die games zo vroeg krijgen en dat ze al die games spelen maar uiteindelijk zijn ze net een stel 12 jarigen die zeggen hoe stoer een spel of hoe nep een spel wel niet is. Triest dat zoiets eigenlijk op tv mag komen, als recencisten bij de PU zijn ze nog wel redelijk te harden maar op TV vind ik ze echt afgrijselijk.
Waarom zitten er zoveel mensen GameKings en Skate te dissen. Skate is dicht bij Extince. Extince is de shit, maar dat maakt Skate toch niet een strontvlieg? Ik vindt dat bij GameKings een echte happygamers sfeer hangt. Bij gammo blaten ze enkel semi serieus complete onzin uit. Daar typt een producer even een mooi tekstje, waarin hij waarschijnlijk de mening over een game van zijn 10 jarige zoontje die de game 10 min heeft bekeken in de gesloten verpakking serieus meeneemt. Ook komt het verhaaltje van gammo over een game vaak wel heel sterk overeen met het promotiepraatje die de uitgever van de game met de game meegeeft. GameKings is gewoon van gamers voor gamers. Wie wordt er nou niet melig van 40 uur per week verplicht gamen?
idd Gamekings roelt gewoon... Tis juist leuk als ze zich belachelijk gedragen... WE HEBBEN EEN PRIIIIIIIJJJJJJJSVRAAG WE HEBBEN EEN PRIIIIIIIIIJSSSSSSSSSVRAAG.. Das toch leuk??? Of in de laatste aflevering toen ze Skate scotten ..
het is kinderachtig, niet grappig.... als ik entertainment wil kijk ik wel naar the Simpsons oid, maar de 'humor' van Gamekings kan wat mij betreft gewoon weggelaten blijven... ik heb dan ook het idee dat ze die humor erin proberen te forceren om maar net zo grappig zijn als in de PU, en in de PU is het een succes. Altijd wel een brief die Ed complimenten geeft voor zn onderschriften (ik ben die onderschriften nu ontgroeid, maar dat terzijde). De humor hoeft voor mij niet hoor... blijkbaar voor anderen wel
Ja idd. Gamen is lol. Dus waarom zou een gamesprogamma dan niet lollig mogen zijn. Hoort erbij vindt ik.
Deze onzin opmerkingen kom je wel vaker tegen bij GameKings aanhangers. Achter Gammo zit ook gewoon een team van mensen die zich serieus bezig houden met het hele game gebeuren. Aan opmerkingen als hier boven zie je al gelijk dat zo iemand misschien 5 minuten van 1 aflevering heeft gezien en daar zijn mening op baseerd. Als je liever naar GameKings kijkt dan doe je dat toch gewoon en kijk je liever naar Gammo dan geldt hetzelfde, maar laat de ander gewoon in z'n waarde. Voor mij is het heel simpel, hoe meer gamesinfo hoe beter, dus ik kijk gewoon naar beide. Al vind ik Gammo persoonlijk beter omdat ze nu eenmaal serieuzer zijn.
Ja ik kijk ze ook allebij Maar op het moment is er helemaal nix voor! Gamekings begint pas weer in november Weet iemand mischien wanneer Gammo weer komt?
Hey hey hey, men was duidelijk gamekings aan het dissen, ik als fan van gamekings moest gewoon even een stand-up maken. Ik heb bijna alle afleveringen gezien van gammo, gewoon omdat ik wat ingame actie wil zien voor ik een spel koop. Wat mij opvalt is dat gammo bijna nooit een game afkraakt als hij ook echt 100% poep is. Bij gamekings geven ze gewoon een ongezoute mening over een game. btw Wie wil er nou een serieus game programma, als er ergens helemaal niets serieus aan is dan is het wel aan gamen (maar dat is mijn mening he).
bij gamekings mag er (GEEN KINDERACHTIGE)humor in blijven natuurlijk maare ... gammo sucks whole worlds ass zo saai/niet kloppend/humorloos nogmaals ik haat 14 jarige skate dus ben geen anhangsel maar gammo is het toppunt van zieligheid zo kut zijn die (p)revieuws (mijn menig!!!)
Als die skate nou eens van het toneel zou verdwijnen (bij gk) dan zou het programma toch stukken beter zijn en zou gammo hélemaal voorbijgestreeft worden (wat nu toch al gebeurd)*)
goeie argumenten joh!!! en ook zo lekker leesbaar... en ik ben het met PSVPSV eens... Als Skate weg zou gaan zou het niveau al met 100% stijgen... dan is het beter dan Gammo, zeker weten... nu vind ik ze allebei ongeveer even goed, aangezien de een weer meer mening erin stopt, en de ander meer gamebeelden...
heb (als belg zijnde) net één aflevering van gameking bekeken (online) en vond persoonlijk dat het niet zoveel voorstelde, gammo hebben ze in belgië een tijdje uitgezonden op vt4, en dat was naar mijn mening nog slechter, nu is het zo dat we in belgië twee echt goede game-programma's hebben, zijnde shrimptv op tmf, en gamepower om jimtv. Shrimptv kan je een beetje vergelijken met gamkings denk ik, die gasten (al zijn het er wel maar twee,) maken tussendoor ook van die belachelijke grapjes, al zijn hun grapjes soms zo belachelijk en absurd dat het echt grappig wordt (vb: een prijsvraag was ooit hoeveel bussen melk er in een broek konden leeggegoten worden, waarna één van de presentators in de volgende aflevering een redelijk grote waterdichte broek aan had die ze dan volgoten met melk), bovendien zijn hun reviews echt heel goed, ze moeten het, in tegenstelling to gamekings wel niet hebben van uitstapjes naar de E3 beurs enzo, en hebben de meeste spellen ook pas vlak voor ze in de winkel liggen. die gasten hebben ook een redelijk leuke site spelletjesgarnaal.be ofzo, met één groot nadeel, om sommige delen (gelukkig niet de reviews zelf) te kunnen bezichtigen moet je betalen. het andere wordt gepresenteerd door een ex-bigbrother deelnemer die ook al op jimtv een sort jackass gemaakt heeft (zijnde de freaky frank show) dat zijn momenten had (vooral going fout was grappig) al moest het wel onderdoen (wat logisch is) voor het origineel. gamepower zelf is echter redelijk ernstig opgevat en de reviews zijn goed genoeg om een beeld te krijgen van wat een spel voorstelt. positief aan beide programma's is dat woorden zoals dope,... hun ingang nog niet echt gevonden hebben en het programma dus niet gepresenteerd wordt door een stelletje witte negers die denken dat je je als een rapper moet gedragen om cool te zijn, ik ben geen racist, verre van zelfs, maar ik heb het gewoon niet zo met mensen die een andere cultuur gaan naapen omdat dat schijnbaar goed verkoopt, maar dat is een discussie die thuis hoort in een ander forum dus genoeg daarover.
Alles wat jij net vertelde was helemaal niet grappig, zo te lezen hebben jullie in Belgie veel dommere gameprogie's. Dan kijk ik toch nog liever naar GAMEKINGS *EDIT* nee, niet de enige