TV Reclames

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Timmeh, 16 mrt 2006.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    TV Reclames

" Wij gaan er even uit voor de reclame! " of " Nu even naar de boodschappen ".
    Zinnen waar veel mensen van walgen, als je lekker naar een TV programma kijkt.
    Wat vind jij van reclames? Welke zijn 'hot' en welke 'not'?
    En wat is het nut van sommige reclames?

In ieder geval hier kun je je ding kwijt over televisie reclames.

Ik zag net op het jeugdjournaal dat er een reclame komt voor anti-pesten via msn etc. In deze reclame zie je een meisje dat in eerste instantie 'aardig' lijkt.
    Je ziet haar in beeld. In eens zegt ze: " rotwijf met je rotkop! "
    En zie je haar zo dingen typen in gespreksvensters op msn. Echt serieus ik lag gewoon helemaal dubbel hoewel het een serieuze zaak is maar toch... Die reclame sloeg echt nergens op! Misschien dat ik later een filmpje kan posten.

Maar wat vind jij nou echt een goede reclame?

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik zag hem ook 8) ik ging kapot van het lachen en dan daarna van die kindjes er comentaar op geven dat ze het een goede reclame vinden enzo :+

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    een goede reclame is een reclame met (goede :p) humor

iedere reclame wat ook maar iets met leningen, procenten of geld heeft te maken, is bij voorbaat al bagger

4. II Valerio II

II Valerio II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een goede reclame is die van appelsientje
    maar het gaat dan niet over de reclame zelf maar meer over de muziek
    van gabriel rios Broadday light
    echt een zeer goed nummer
    reclame zelf slaat nergens op

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik vond juist die reclame zo vet.slaat wel ergens op.
    mooi gemaakt.

6. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de "producent" (kan dus ook iemand zijn die de lening afstaat), is een reclame goed als hij er in eerste instantie meer "producten" door verkoopt. Echter is dit bijna nooit het geval, en blijkt een reclame hiervoor absoluut niet succesvol. In een ander opzicht zijn reclame's wel erg succesvol: Naamsbekendheid. Dit is iets wat reclame makers proberen te berijken. Dus ook de reclame's over leningen die enorm saai zijn hebben een enorm succes. Wie had er bijvoorbeeld van Frisia Financiƫringen gehoord, voordat zij gingen adverteren....

Zelf heb ik de laatste tijd (bijna) geen tijd gehad om tv te kijken, dus heb ook vrijwel geen reclame's gezien. Maar een goude oude (om het zo maar te zegen) blijf ik die van kit kat (chunky) vinden. Dat je eerst dat meisje ziet zingen, en daarna die man... brillant 8)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    die is idd echt goed :D

ow jah, nog reclames die verschrikkelijk zijn: (af)wasmiddel reclames...bah :mad:

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Die van de Belastingdienst vindt ik ook wel vet :cool: Dan zie je die leraar voor het bord uit leggen dat bijverdiensten strenger worden gecrontroleerd en dan doet ie echt zo als zon strenge leraar en dan daarna een zon meisje: ''....Goh....'' en dan die bendenkster ''Goed is ie he..nog een keertje?'' en die anderen ''nou nee hoeft niet hoor'' :cool:

9. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
  10. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje geleden Planet Internet met Easyadsl ofzo die vond ik echt geweldig.

Verder kan ik die Axe click reclame ook wel waarderen maar het zijn gewoon leuke dames O-) en ze eindigen droog.

Dan zijn er natuurlijk nog de Tele 2 reclames (Big bill) waarvan ik de meeste ook erg leuk vind.

Ik houd dus van grappige reclames die vaak spot drijven met iets anders of een bepaald woord uitbuiten.

Helaas zijn de meeste reclames echt ontzettend irritant en verder spreken de zenders veels te goed af wanneer de reclame blokken zijn en vaak komt het echt me strot uit...

Edit\ Indd de Mac mannen burger commercials zijn ook briljant!! Oh en die van de regering over het stemmen vond ik ook leuk gevonden!
    Edit2\ Douwe egberts reclame met die oma is ook geweldig
    Misschien een idee om uit de beste selectie een top 10 te maken ofzo en deze met link in de SP te zetten? :D

Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  11. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    die van de cliniclowns is mooi gemaakt :)

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    En die van Small BIll ownt idd _O_ Met zijn Rocky wannebe reclame :cool:

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Haha leuke reclames Mark. Ik vind die 'Mannenburger' leuk. Die was een tijdje geleden op TV. Ook was die van Skittles leuk. Maar dingen zoals waspoeder reclames. Met van die 3D filmpjes die heel duidelijk de werking van het product zouden moeten laten zien...

14. AgentSmith

AgentSmith Guest

Dan die reklame van Delta Lloyd. 2 blanke jongens komen aanrijden met gelbindeerde ramen bij een groep hang rappers. De auto begint te stuiteren op dat nummer 'You can win if you want' met een vette beat eronder. Het kan de goedkeuring wegdragen van de hangrappers, totdat ze het raampje naar bendedn doen en dan samen synchroon rare bewegingen met hun hoofd beginnen te maken.

Briljant !!!!

15. mars15

mars15 Guest

alle fortis reclame's zijn goed ;)

16. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    en goede reclame komt tussen programmas in niet tijdens 8)

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    die van koopmans!! SHAKE IT BABY !!

18. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Harribo tik tik tik
    onbegrijpelijk haribo....
    dies vet(H) :p Whaha