1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Revolution

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door L.A., 19 nov 2013.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873

    Revolution

    [​IMG]


    [gb]Informatie[/gb]


    Wat gebeurt er als de wereld voor altijd zonder stroom zit? In Revolution krijgt de mensheid te maken met een mysterieuze black out waardoor er geen elektriciteit meer is. Computers, vliegtuigen, auto’s, telefoons, lampen en alle andere apparaten die stroom nodig hebben, werken niet meer. Ondanks dat het de 21e eeuw is, lijkt het er niet meer op.

    Vijftien jaar na de black out heersen er lokale milities in Amerika. Danny (Graham Rogers) wordt door een militie ontvoerd om onverklaarbare redenen. Zijn zus Charlie (Tracy Spiridakos) laat het er niet bij zitten en wil Danny bevrijden. Hiervoor moet ze contact zoeken met haar vervreemde oom Miles (Billy Burke), die ooit marinier was en nu een teruggetrokken leven leidt. Charlie en Miles starten samen een zoektocht naar Danny in een gevaarlijke wereld zonder technologie. Tijdens dit avontuur ontdekken ze steeds meer over de mysterieuze black out en vermoeden ze dat er mensen zijn die meer weten over de jarenlange, wereldwijde stroomuitval...

    Vanaf maandag 18 november wekelijks om 20.30 uur te zien bij Veronica met dubbele afleveringen.


    [gb]Trailer[/gb]
    [yt]_jVmxQVaD1k[/yt]

    [gb]Screenshots & Art[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Als er meer nuttige info komt zal ik deze post wat meer updaten met wat informatie. Voor nu zou ik zeggen: kijken!


     
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok, first post met belangrijke info hier!
    Deze serie is grote bagger, kijk dit vooral niet! Ik herhaal, grote bagger, kijk dit niet!
    Nee echt serieus, dit is tenenkrommend.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ik het wel mee eens eigenlijk. :+
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Enige leuke is Gus.
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Maak ik een keer een mooi topic.. krijg je dit :mad:
     
  6. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij het zien van die posters denk je toch 'hey Rick heeft zich geschoren en Daryl een sex change gehad?'O-)
     
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Beetje niveau van under the dome. Ik heb iets van 10 afleveringen gezien en heb niet echt de drang om verder te kijken :+
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is imo echt zo standaard 6/7 serie.
    Niks speciaals en met de keuze die er tegenwoordig is kan je je tijd beter besteden aan echt goede series. Imo.
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Eerste serie waar ik aan begonnen ben en daadwerkelijk op afgehaakt ben.

    Ik had nog hoop, maar het bleef echt gewoon slecht. Slecht!
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Word,

    na de eerste aflevering wist ik het al. Toch nog 2 episodes geprobeerd, maar voor mij werd het toch tenenkrommend slecht.

    Nu weer verder met American Horror Story.... Jessica Lange blijft ontzettend goed spelen! :)
     
  11. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Het klinkt wel leuk eigenlijk :+
    Heb het alleen nog niet gezien en als het 't niveau van Under the Dome is, mja, ik heb daarvan heel seizoen 1 gekeken en vond het nog wel te doen, maar ben toch afgehaakt nu de makers hebben gezegd net zolang doorgaan seizoenen te maken tot er geen interesse meer in de serie is. =(
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik vond de eerste aflevering van revolution wel leuk :'-(
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik heb 13 afleveringen gezien ofzo en toen maar gestopt werd er niet beter op.
    American Horror Story tho! Jessica <3\o/
     
  14. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaaat??!! niet elke serie hoeft topkwaliteit te zijn, ik kijk het wel gewoon en heb totaal geen spijt! genoeg dingen (die misschien niet goed uitgewerkt zijn) die ik niet eerder in een serie heb gezien en het slechte acteerwerk past er wel een beetje bij :p
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014

Deel Deze Pagina