[TV - SciFi] Stargate SG-1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 7 dec 2004.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    In Amerika zijn ze inmiddels al seizoen 8 aan het uitzenden; hier in Nederland zijn ze sinds een paar maanden begonnen bij seizoen 1. Al hadden ze al wel eerder is een seizoen uitgezonden; het ziet er nu pas naar uit dat Veronica ze serieus uitzendt.

    Ik ben sinds seizoen 1, episode 1 dus eigenlijk gaan kijken een paar maanden geleden. Nu zitten we inmiddels halverwege seizoen 2 (I love it wanneer ze 2 episodes achter elkaar uitzenden :+), en ik wordt er steeds verslaafder aan naarmate de episodes elkaar opvolgen.

    Dus nog meer fans van Stargate SG1 die iedere maandagavond gekluisterd aan de buis zitten? :)
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het gister voor het eerst echt gevolgd (normaal nt zon fan van dit genre) maar Kon het wel warden.Verder heb ik wel afen toe is wat gezien maar volgen niet echt.Misschien dat dat er nu wel van komt
     
  3. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook elke maandag voor de buis. Ik houd van bijna alle Sci-fi series/films dus ook SG1 volg ik op de voet. Zijn ze echt op Veronica pas halverwege seizoen 2 want er is al best wel een hele hoop gebeurd (met the 4 races, en Goa'uld aanval op aarde e.d.)
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hou idd ook van alle SciFi series (op een enkele na dan).
    En ze zijn idd al halverwege seizoen 2; kon het zelf ook niet geloven totdat ik net een episode list voor me had.
    Vind het echt enorm cool als ze zo'n super geavanceerd ras tegen komen, jammer alleen dat ze er nog niet ver genoeg zijn voor ontwikkeld. :)
    Zeker de laatste episode van gister was enorm cool; met The Fift Race. :cool:
     
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat het een beetje zwak en langzaam op gang komt, maar ik zit nu echt elke maandag avond voor de buis geluisterd, die verhalen zijn nu echt top!!!!!

    _O_
     
  6. Tremere

    Tremere Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is in Amerika alweer een nieuwe Stargate serie genaamd Stargate Atlantis. Geen idee of het was is, maar is misschien iets om naar uit te kijken.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    teal'c ownt :cool:
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, ik kijk soms wel eens, en ik weet het wel te waarderen. Ik vind het wel een grappig programma, maar om me nou een fan te noemen.... nee. Gisteren was het inderdaad wel lachen, maar aan het eind met die blauwe stereotype aliens vond ik toch wel wat aan de foute kant iig :eek:
     
  9. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die 1e film gezien (ik dacht dat er ook een 2e deel of iets dergelijks was?) En de serie, maar die film blijft gewoon het allergaafst! Toch is die serie goed te bekijken hoor, Sommige afleveringen zijn echt vet spannend. :)
     
  10. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kijk ook elke keer stargate. Elke maandagavond is mijn tv-avond, vind het wel jammer dat ze bij seizoen 1 zijn. Vroeger werd het wel uitgezonden op net 5 dacht ik:confused: maar door te lage kijkcijfers was het gauw weer weg.

    Stargate atlantis heeft trouwens ook een grappig verhaal.
    ze gaan met de stargate naar een andere melkwegstelsel waar ze in een ancients basis terechtkomen. Ze komen heel veel nieuwe technologieen tegen en een nieuwe vijand.
     
  11. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, het gaat wel vind ik.
    Meestal kijk ik er wel naar, het wordt wel steeds beter iig
    Alleen vind ik het jammer dat ze Star Trek: Enterprise hebben weggehaald voor die 2e aflevering van Stargate SG1
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Star Trek: Enterprise was zo'n nep serie; ben blij dat die weg is. Geef mij maar de Star Trek: Voyager serie, die is leuk en elke aflevering is gewoon orgineel.

    SG-1 ben ik niet zo'n fan van, het wordt na een tijd een beetje eentonig.
     
  13. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik!!

    Ik keek vroeger altijd al naar SG-1 en vond het altijd klote als het weer opnieuw begon...

    Khoop dat ze het nou eens helemaal uitzenden... en niet halverwege stoppen...
     
  14. Tremere

    Tremere Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ST: Enterprise seizoen 3 is afgelopen. In Amerika is net seizoen 4 gestart, dus zal nog wel een tijdje duren voordat ie hier op TV komt.

    Ze zullen dus de tweede aflevering SG-1 over een paar maanden wel weer vervangen door ST: E
     
  15. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Er kwam toch d8 ik ook een xbox spel over?
     
  16. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt klik
    Stargate SG1: The Alliance. Release 1e kwart 2005
     
  17. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ga ik cker halen..
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hm over ST: E ben ik kort: wat een klote einde. :{ Vond het een heerlijke serie (dan wel geen Star Trek Voyager, maar wel beter dan de gemiddelde SciFi serie), maar het einde was echt super belabberd van dit seizoen wat ze hebben uitgezonden op Veronica.

    Verder over SG-1: Er is maar 1 film uitgebracht, de 2e zou eventueel nog wel is kunnen komen, maar daar zijn nog geen plannen voor.
    Idd is er ook Stargate Atlantis; maar deze schijnt belachelijke special effects te hebben waardoor het voor veel mensen een afknapper is. Het verhaal schijnt daarentegen wel gewoon de SG kwaliteit te hebben.
     
  19. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ach, dit einde slaat mooi over op het 4e seizoen, het is inderdaad niet echt afgelopen.
     
  20. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ST:E volg ik vanaf het begin en het einde is juist goed, een mooie cliffhanger juist. Ik ben nu al S4 aan het kijken van ST:E (ik download ze om te kijken, ik kan niet lang genoeg wachten) en
    het begin vind ik jammer dat het zo snel voorbij is, maar wel leuk om te zien. daarnaast vind ik het wel fijn dat ze weer bij e07 met een beetje verhaal beginnen, want na het einde van dat tijdgedoe tot e07 staat alles een beetje los en is het nogal saai... maarja, misschien doen ze dat expres

    SG-1 vind ik net als ST:E ook een hele mooie serie, vroeger keek ik het altijd op yorin totdat het ineens ophield wat ik toch wel jammer vond. maar nu is het weer een beetje in verhaallijn (dus niet alles door elkaar gegooid, wat vaak gebeurd). En ik blijf het voorlopig nog wel volgen totdat het mss weer ophoudt en dan ga ik verder op internet of koop ik gewoon de NTSC dvd's van S1 t/m S7 en kijk ik ze gewoon op dvd....

    Stargate is gewoon zo mooi, hoewel het soms ook beetje kut is.... maar als verder gaan in het verhaal wat je later dan ook terug ziet, zoals de ancients (op die vikingen planeet, was de 1e x geloof ik) die zie je vaker terugkomen ook in S 3 t/m 7 geloof ik.... want ik heb nl een documentaire gezien over SG-1 to SG Atlantis. en komt nog veeeeel meer (can't wait).

    Ik volg nu ook SG Atlantis en ik vin het een mooie serie, hoewel ik toch liever SG-1 heb aangezien dat toch de originele is en toch iets mooier is (zoals Orcist zegt). ik vind atlantis ook iets te nieuw, dat glimmende (ik kan het niet beschrijven) vind ik net niet mooi genoeg. misschien ligt het aan de acteurs ofzo... maar er zitten wel leuke dingen in:
    de wraith, wel originele vijand; stargates in space; de nieuwe soort iris. het ziet er allemaal wel koewl uit. dat is weer het voordeel van een nieuwe serie.

    trouwens vraagje (voor de atlantis kenners), wat eergister gebeurde: het reizen naar een ander sterstelsel. is dat nou ook zo gedaan in SGatlantis?, want ze hadden nl wel extra power nodig. en dat was geloof ik ook bij de eerste episode van Atlantis

    Dit wou ik ff kwijt :9
     

Deel Deze Pagina