Tv-Series... Leuke Cartoons :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RayRipper92, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal zijn er nog mensen die van deze Series houden of iets willen weten ??

Het bestaat *nu nog* uit 5 seizoenen met 72 afleveringen en er komt een film van

- American Dad! : CIA agent Stan met zijn gezin dat bestaat uit Steve (Nerd) , Hailey (Hippy) , Francine (Z'n vrouw) , Klaus! (Pratende goudvis met het brein van een duitser) , Roger (Alien) die gekke dingen beleven sinds Stan altijd een beetje paranoide doet over Terroristen en schiet de broodrooster als er brood uit komt ^^ _O_

Het bestaat *nu nog* uit 2 seizoenen met 42 afleveringen erin

- The Simpsons : Een idioot genaamd Homer en zijn gezin met Lisa (nerd) , Bart (grappenmaker , raakt in de problemen) , Marge (gewoon zn vrouw...) Maarja wie kent deze serie niet :) Ik heb ongeveer 5 seizoenen gezien

Het bestaat *nu nog* uit 18 seizoenen met 400 afleveringen en er komt deze maand een film over

- Family Guy : Peter (idioot) met zijn gezin van Lois (vrouw) , Meg (iedereen haat haar zonder reden) , Stewie (baby die de wereld wil overheersen en Lois wil vermoorden) , Chris (idioot) , Evil Monkey (zit in Chris zn kast) , Brian (Dronken hond)... hier is al een discussie over maarja .. hoort ook bij cartoons he :thumbs:
    Het bestaat *nu nog* uit 5 seizoenen met 99 afleveringen en een film die bestaat uit 3 afleveringen

Voeg me maar toe op Xbox Live (RayRipper92) als je wil praten over deze series :) Of kan natuurlijk ook op dit forum :)
    BTW : Ik volg ook Lost / Prison Break / Heroes / Jericho / FreshPrinceOfBelAir / MarriedWithChildren / ChappellesShow / Scrubs / MalcolmInTheMiddle/Dexter :thumbs: Serie-verslaafd :)

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Waarom maak jij zoveel topics aan?

3. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verveel me =(

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan sporten ofzo? :x

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Yeah family guy! Stewie is de bomb! :9 Echt een erg goeie serie, alleen hij komt niet meer op nederlandse tv (?).

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tip gebruik de zoekfuntie en lees de [faq]faq[/faq], dit wordt zo een op som thread

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina