Jup laatste. Ben het trouwens niet eens met het eind, maar komt vast volgend seizoen ten goede... Kan niet wachten op volgend seizoen!
Deze serie staat al sinds het begin op mn to-watch-list, maar gewoon simpelweg nog niet aan te gekomen omdat ik TE veel series kijk ! Maar heb wel alle afleveringen netjes gedownload en in HD! En aangezien V en Fringe ook weer klaar zijn, kan ik mooi weer met een nieuwe serie beginnen ! Hoewel...heb ook nog laatste seizoen van Chuck, Boardwalk Empire, Chase, tweede seizoen van Dark Blue, Misfits, Californication, Burn Notice, Hustle en Bored to Death liggen om mee te beginnen !
Spoiler Ja, ergens jammer dat ze toch bleef. Hoop toch ook wel dat die Steve/Jimmy terug komt eigenlijk. Is die nu gewoon uit de show geschreven op deze manier? Oh en zeikende Lip.
[SPOILER1]Denk dat hij nog terug komt, op een of andere manier. Hoop ik iig. Wil trouwens echt weten wat er aan de hand is met dat blonde vrouwtje... [/SPOILER1]
De UK versie met veel plezier bekeken, de US trekt me niet zo, toch vaak wat meer ''gemaakt'', en vond de typische Britse familie wel erg tof voor een serie.
ik vertrouw die blonde chick voor geen meter! kan niet wachten op het volgende seizoen! en steve komt 100% terug...he loves her right?!
Vanaf 8 januari weer Shameless US. Zin in. Ben benieuwd hoe het tweede seizoen zal zijn. Is US eigenlijk letterlijk hetzelfde als UK? Zo ja, hoe is seizoen 2 van UK eigenlijk ontvangen?
Nee, Frank's gestuntel en gezoek naar geld was voorheen altijd leuk om te zien maar dit was gewoonweg bizar voor deze (komedie?) serie. Zie z'n karakter hier niet meer van terugkomen. Spoiler Behalve dat Frank zelf niet de trekker heeft overgehaald heeft die gewoon een moord gepleegd.