Leuke serie. In het begin dacht in mwaaa, toch een kans gegeven en wordt steeds vermakelijker en zo na season 2 was ik wel hooked. Het is niet zo dat ik in een scheur lig, maar kijkt zeer leuk weg. Ben nu helemaal bij en Spoiler gaan nu wel veel mensen uit de serie opeens ben benieuwd hoe verder gaat
Het is ook niet zozeer een 'comedy' serie he om jou in een scheur te krijgen... volgens mij heb je dan de verkeerde serie voor je? Wat die karakters allemaal in de serie te voorduren krijgen... damn totaal niet grappig nee!
Stapte ook verkeerd de serie in omdat een vriend mij verkeerd inlichtte: Ja echt master, te grappig enzo .
Ok, het is geen Friends, Big Bang of andere sitcom. Maar hell, dingen die Frank doet/zegt, conversaties tussen Kev en Veronica, Sheila, het rond 'neuken' van Lip en Carl... Krijg vaak genoeg glimlach op mijn gezicht hoor. 'If ignorance is bliss down syndrome must be euphoria' blijft natuurlijk mooi. En natuurlijk veel naakt, wat me ook altijd blij maakt .
Yep er zitten zeker grappige situaties in maar het is niet voor niets een comedy-drama en laten we wel wezen er is heel veel drama op wat grappen en grollen na.
Man man man wat een heerlijke ep weer. Enorm zielig dat ik hier ook elke x moet dubbelposten. Ga die serie eens kijken gasten!!
Mooi dat dit topic weer omhoog kwam want ik liep blijkbaar al een seizoen achter. Nu aan het genieten van seizoen 4 en nog flink wat eps voor de boeg.
Zit op het moment halverwege seizoen 4. Wat een geweldige serie is het toch. Seizoen 4 is wel de meest beladen tot nu toe moet ik zeggen.