Hij was weer mooi Spoiler strip the flesh salt the wound Zat wel een foutje in met maken van de foto, opeens zat die suikerspin in het midden van de foto
Spoiler: s05e08 moest wel lachen toen Frank die bar in liep en iedereen super dronken . Erg veel drama bij iedereen nu. Frank weer een mooie kut streek geleverd
Haha deze serie blijft zo geniaal. Dat einde ook weer. Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Spoiler Je zou bijna denken dat Frank alleen maar goed heeft gedaan, maar hij moet al die cash wel gejat hebben. Kan niet anders. En die scenes met chucky, hahaha. Eerst met dat leren rukken en daarna hem een hakenkruis tattoo geven recht op z'n voorhoofd. Heerlijk.
Chuckie is zo'n badass. Kevin, Carl en Lip ook. Zwaar respect voor Ian. Mickey ook zo'n held. Prachtserie. Nog maar 3 eps :-(
Holy shit. Bizar wijf ook. Ben echt veel te veel aan het meeleven met deze serie. Spoiler Fucking kut gevoel op het eind ook.
zo zonde dat ik moet dubbelposten Fucking epische season finale, modderfucking epische serie blijft dit toch ook.
Ik ken deze serie helemaal niet maar na al die lovende reacties heb ik weer wat te kijken volgens mij Bij voorbaat bedankt heb er nu al zin in! (geen trailer of iets gezien dus het wordt een volledige verrassing)
Topic even gechecked.. vanavond even Shameless toevoegen aan mijn 'to watch' series Teveel te kijken op moment, maar ik hou wel van een beetje luchtige, makkelijk wegkijkende serie tussen de 'serieuzere' series door.
Niet dan? Die indruk kreeg ik namelijk wel toen ik dit topic even doorlas. Anyway, gisteravond ep 1 gekeken; zeker interessante serie! Geen moment vervelend. Ennuh, ik weet niet hoe het zich verder allemaal gaat ontwikkelen, maar vond het nou niet een hele zware serie waarbij je heel erg moet opletten. Ga er in ieder geval zeker mee verder! Altijd mooi om een 'nieuwe' serie te ontdekken die verrassend goed blijkt te zijn.